bemærk, at problemet KAN være relateret til Compatibility view, som til tider driller. Læg også mærke til, at den siger User agent = Mozilla, og jeg sidder i IE8.. Compatibility view er noget underligt noget til tider :)
hvem har i fået til at lave videoen? hvis man må spørge :)
Jeg er vild med det enkle og overskuelige setup. Det eneste jeg savner er som andre også har nævnt, et par eksempler. Ikke for at se hvor flot de laves, men for at se hvor I deler vandene imellem jeres standardpriser og advanced.
- Er den lave pris kun for en fritlagt papkasse eller er den også gældende for en person med strithår?
Hvad er timeprisen for advanced? Regner i pr. minut, kvarter eller time? osv.
Skal det forståes således at alle billeder i en opløsning over 72 dpi tillægges $0,30 ? Hvad er max pixeldimensioner I accepterer for at undgå gebyret? (et foto i A4@300dpi kan jo let sendes i 72dpi i 90x125cm)
Ps. Er Bob klar over at hans cykelshop er med i en film
Tak for dine kommentarer. Eksempler kommer snarest - den havde jeg overset, men helt klar en mangel.
Som hovedregel er alle billeder dækket ind under vores standardpriser, men det er jo altid svært at lave noget simpelt uden undtagelser. Vi laver dog kun produktbilleder (ikke personer, dyr og landskaber), og hvis der mere end et motiv på billedet, er det ofte avanceret. Jeg har en kunde som sælger cykler online (ud over Bob ) og her kører vi standardpriser fordi cykler kun udgør 30% af produkterne. Isoleret set vil jeg nok betragte en cykel som avanceret.
Du har ret med DPI og det kan man naturligvis selv konvertere efterfølgende (uden merpris), hvis man ikke ønsker at betale os for at gøre det.
Vi arbejder ikke med timepriser, så det bliver lidt gynger og karruseller.
bemærk, at problemet KAN være relateret til Compatibility view, som til tider driller. Læg også mærke til, at den siger User agent = Mozilla, og jeg sidder i IE8.. Compatibility view er noget underligt noget til tider :)
Ja, det er noget underligt noget, men nu fik vi det til at virke. Det må så være til glæde for dem der kører IE7, hvis jeg forstår det korrekt.