Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode partnerprogrammer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Amino''er

Er der nogen her, som kan rådgive mig mht. hvor det er godt at annoncere på nettet. Jeg er annoncør hos Partner-Ads og har netop talt med Tradedoubler.
Tradedoubler er dyre, og jeg er i tvivl om de er pengene værd.
Der er jo også andre muligheder for at tilmelde sig partnerprogrammer på nettet. Er der nogle som kan anbefales, og er der nogle som man skal holde sig fra?

Jeg håber, I har tid og lyst til at komme med lidt "guldkorn".

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:07
Jeg mener Brand2Brand-notabene.net ikke har nogen opstartsgebyrer. Har dog ikke nogen erfaring hermed.
Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 14:12
Tak for idéen. Det vil jeg undersøge.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:16
Önsker du danske eller internationale partnerprogrammer?

Jeg kender ikke det danske marked sä godt igen, men generellt vil jeg dog lige give nogle gode räd när man taler om affiliate marketing:
Hav et rigtig godt tracking system pä dit site, for at finde evt. sorte fär. (og de findes desvärre mange af i affiliate marketing)
Betal aldrig for bannerfremvisniger eller clicks. Sats pä leads, det betaler sig ofte bedst.

Ellers findes der Danban og Doubleclick.net, men jeg ikke selv erfaringer med dem.

Hvis du vil ind pä det tyske marked, sä kan jeg godt give dig mine personlige og subjekte holdninger til diverse partnerprogrammer :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 14:25
Det vil jeg meget gerne tage i mod. Jeg har netop en aftale om at få al tekst i min webshop oversat til Tysk, så inden længe forventer jeg at forsøge på det marked.
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:38
Hej Else,

- Ja Partner-Ads er rigtig billige og ok
- Tradedoubler er for dyre efter min mening
- Google Adwords er billigt og godt (hvis man optimere)
- Sponsorer noget lækkert til et stort site, det kan give mange tusinde besøgene (et af konkurrence svarene skal findes på dit site.)
- Lav aftaler med store sites, hvor du laver et lækkert banner med et super tilbud som de så sætter på deres site, sitet får en stor del af kagen, men du får en ny kunde og måske køber kunden noget mere samt tilmelder sig dit nyhedsbrev.
- Lav en konkurrence på dit site, hvor dem der tilmelder sig også kan tilmeldes dit nyhedsbrev. + læg konkurrence på alle de konkurrence sider der er på nettet.
- Hvis du har mulighed for dropshipping på nogen af dine produkter, kan det også give godt.
- Måske danban
- adpepper,  advertising.com, doubleclick,  m.m. er dyrt men godt til store budgetter.

bare et par hurtige tips

cheers
Thor

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 15:33
Dato: 03-04-2007 14:24:43
Forfatter: Else Vestergaard
Det vil jeg meget gerne tage i mod. Jeg har netop en aftale om at få al tekst i min webshop oversat til Tysk, så inden længe forventer jeg at forsøge på det marked.

Jeg har selv daglig kontakt med fölgende partnere:

Tradedoubler.de - dyrt ja, og ikke det sted jeg ville starte med. Satser man pä at nä ud til "alle", sä kommer man dog ikke uden om. Mulighed for at tilbyde csv - Feeds.
Affili.net - tager ogsä 30%, fordelen er, at de har rigtigt mange smä hjemmesider, sä er private forbrugere din mälgruppe, sä vil det ogsä give en branding effekt her. Ogsä mulighed for at csv - feeds. Tror de er markedsleder i tyskland.
cj.com - De er blandt de allerstörste pä internationalt niveau, de er dog efter min mening ikke sä stärke pä det tyske marked endnu. Ved ikke om de tilyder csv - feeds muligheder, men gär ud fra de gör.

Mine kollegaer arbejder med: (kun via csv - feeds)
Zanox.com - Har mange shops, og er alt andet lige fokuseret pä at skabe salg. kender ikke til deres provision sats.
adbutler.de - ny pä markedet, har vi ikke sä meget at sige om, hverken godt eller skidt.

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra 100partnerprogramme.de - der vil du se hvad de store shops pä markedet tilbyder publisherne. Der er der ogsä informationer om alle de andre programmer, som jeg ikke kender til.

Kan du tilbyde en provision pä mere end 5-8%, en god online shop, samt nogle gode produkter, sä vil jeg tro du har gode chancer.

Og en sidste bemärkning: hold et öje med hvor mange der benytter retur-retten, og hvem der ellers tjente provision pä salget. Er der sammenhäng mellem publisher og returvarer, sä ud med ham :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 18:24
Til Thor

Tak for dine gode hints -  dem vil jeg gemme og prøve af.  

Vil du ikke uddybe ideen  at sponsorere noget lækkert til et store site  ??

Til Tranberg.
Tak for rigtig god info.

Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:38

Jeg kender til 

Startarget.dk er gebyrfrit og man kan reklameremeget billigt

ellers

Mmedier.dk med hvis du syntes tradedoubler er dyre så er mmedier nok også 

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:18

Jeg vil nu have den frækhed at repræsentere, min arbejde hos firmaet StarTarget.dk

Vi søger hjemmesider der kan levere salg og tjene guld !

Vi har et system der tracker alle salg direkte! og vi vil gøre den indsats for at hjælpe alle der har behov for hjælp!

Hjælp os på vej!

Startarget.dk  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)