Hejsa Som emnet oplyser er jeg/vi interesseret i at få afhændet vores webshop, varelager samt hvad der ellers kunne være af relevante ting i den forbindelse. htttp://www.cybercomputer.dk Webshoppen har fungeret siden September 2003, har ca. 300 unikke besøgende per dag. Den er egen udviklet og har mange rigtig gode backoffice funktioner. Er netop godkendt af e-mærket for få dage siden (igen). Kundedatabasen tæller mere end 1000 kunder. Vi har også et rigtig godt ry indenfor branchen, altså for dem som kender os :-) Se inde på www.tweak.dk og bedømmelser på www.edbpriser.dk Ved sidste kig i regnskabsprogrammet var prognosen en omsætning på 750.000 i år. Varelageret er nok (endnu ikke talt) på 60.000-100.000 Årsagen til salget skyldes primært at den ene ejer ikke længere deltager aktivt pga. nyt job og for mit eget vedkommende blev jeg far for 1 år siden (ja det tager en del tid, men en dejlig tid :-) ) og arbejder samtidig som konsulent så det er desværre ikke optimalt da sådan en webshop kræver langt mere arbejde og dermed tid end hvad jeg selv har tilrådighed. Hvis det kunne have nogle interesse så smid en pm til mig, så tager vi den derfra. Med venlig hilsen Benny |
hejsa
hvad er prisen
mvh
michael