Hvis du betaler for en vare via Paypal, som du ikke modtager, kan du lave en indsigelse. Beløbet låses med det samme på forhandlerens konto, og de skal derefter bevise at du har modtaget din vare, for at få frigivet beløbet igen.
Det kan man omgå på en simpel måde, hvor 999 ud af 1000 brugere aldrig ville opdage det, før det var forsent...
Så jeg vil nu stadigvæk foreslå Escrow...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
På hvilken måde kan paypals køberbeskyttelse omgås? Udfra hvad jeg har læst (jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for at gøre indsigelse) er paypal/ebay gode til at beskytte køber hvis varen ikke dukker op eller er væsentlig forskellig fra beskrevet.
Det tjener vidst ingen ide, at dele sådan noget på et åben forum, før Paypal har lukket hullet...
På hvilken måde kan paypals køberbeskyttelse omgås? Udfra hvad jeg har læst (jeg har heldigvis endnu ikke haft brug for at gøre indsigelse) er paypal/ebay gode til at beskytte køber hvis varen ikke dukker op eller er væsentlig forskellig fra beskrevet.
Problemet er, hvis du får en opkrævning fra en sælger... Så kan vedkommende gøre flere ting, som gør at du taber det indbetalte uanset, hva du gør og mener...
Betaler du direkte ind på f.eks en mail-adresse eller check-out i en webshop, så er de fleste problemer elimineret... Men der er stadigvæk et hul, som også kan benyttes der...