Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så en til fra håndværkerbranchen som har udfordringer

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

så en amino herfra som er i betalingsstandsning og er ikke i stand til at give løn til sin personaler eller betale fakturaer...man må vel ikke ligge dem ud her???

Problemet er at vedkommende bliver ved med at ansatte personalet , men "glemmer" at betale dem løn!De fleste hun hyrer er østeuropeier som kommer pivende til mig og spørger hvad de skal gøre, da de har ikke fået noget kontrakt med hende! Og havd skal jeg sige til dem......

Så der må være et sted på nettet hvor man kan ligge vedkommendes virksomhed ud med varsels lamper??

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er selv herre over indholdet på dine egne hjemmesider. Hvad med der?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

så bliver jo vedkommende linket det er vel ikke smart....eller er det?

hmm

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:08

Du kan jo fortælle dem, at de næste gang skal huske at melde sig ind i en fagforening. Fagforeningerne kører masser af den slags sager med manglende kontrakter. Problemet her er nok bare, at disse firmaer, eller menneskehandlere ikke ønsker at lave overenskomst, for så er hele idégrundlaget ligesom væk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:11

Hej Lina.

Send mig en email ( kr@shopnyt.dk )med firmainfo, så opretter jeg firmaet på www.WebSjop.dk hvor du og andre derefter kan derefter skrive anmeldelser af firmaet.

Mvh.

ShopNyt

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:12

Hvordan du konkret vil gøre det skal jeg ikke blande mig i, jeg gjorde blot opmærksom på at muligheden ligger lige foran fødderne på dig :-). Hvis du er bange for at give ham/hende hjemmeside et SEO bust i form af et link, så kan du lade være med at lave et link, eller sætte nofollow på linket.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

ja og hun hyrer f.eks håndværker asap dvs fra dag til dag, hvor hun mener at er er ikke tid til kontrakter!

Hun lokker med en forholdsvis god løn til udl gartnere eller uudannede tømrer som få 140 i timen, så mange østeuropeier hopper på det, hun har annoncer alle steder at hun søger personalet!

Hun virker meget troværdig også her på amino..

nu hvor hun har glemt at betale 2 af mine faktuarer er jeg blevet opmærksom på de klager de kommer fra personalet. Jeg  sender hende  til inkasso og hun har en enkelmandsvirksomhed huraaaaa, så hun skal betale regninger på tidspunkt.....men stakkels udlændinge....hvad kan de...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

ditbrugtmarked:

Hej Lina.

Send mig en email ( kr@shopnyt.dk )med firmainfo, så opretter jeg firmaet på www.WebSjop.dk hvor du og andre derefter kan derefter skrive anmeldelser af firmaet.

Mvh.

ShopNyt

Yes er gjort

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 12:18

Jeg har skrevet en PB til dig, håber det kan hjælpe.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)