Hej alle sammen Jeg er en kvinde på 28 år som har været så heldig at ingår et samarbejde med en social arbejder ved navn birgitte karrlson. Vi driver denne her aktivitets klub som er på overfladen, men undercover er vi et hjælpe sted for unge invandre kvinder der flygter fra der hård hverdag med vold og tvangsægteskaber. Vi er selvdrivende og har derfor taget stilling til at drive dette nætværks cafe med egen midler ( arbejder ikke for kommunen) Vi er lidt presset her for tiden økonomisk og derfor bliver nød til at arrangere støtte koncert med kendte kunstner.. problemet er bare at vi ikke kan finde lokale til det od de steder vi har fundet kræver en ubetalling på 150.000.. dette event vil blive en heldages event med rød løber og pr.. Så vi mangler et lokale i københavn evt en sponsor der kan sætte dette igang.. Jeg kan kontakt her inde.. og når hendvendelsen er serøst kan vi snakke pr tlf. Kan ikke skrive mere om det da vi er undercover så dette er sreng fortroligt.. og kun de seriøse henvendelser for alt infor af vide. Mange tak og håber jeg høre fra jer All love Zaneta |
Støt alt hvad du kan, det går til et godt formål..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)