Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - hvor får jeg varene fra? Hvad skal jeg sæ....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, alle sammen!

Jeg sidder nu, og er rimelig desperat, da jeg gerne vil starte en webshop. Jeg er næsten lige blevet konfirmeret, og har derfor købt mig en MacBook og har nu en god sjat penge, som jeg er villig til, at investerer i noget erhverv. Jeg kunne godt tænke mig, at starte en webshop, hvor jeg solgte noget ala smykker, bøger/e-bøger. Det er de to ting, jeg her den seneste times tid, har nået at tænke mig. Surftown kører det tilbud, som hedder at man for 1 kr. kan få et domæne, og når man har betalt domænet + momsen + alt det andet, når man op på 120 DKK - har jeg fundet frem til. Og det er jo på ingen måde noget, som spiller nogen rolle, når man skal starte en webshop.

Grunden til, at jeg skriver dette indlæg, er fordi, at jeg gerne vil have nogle råd, inden jeg starter webshoppen.

Er der noget specielt, jeg skal vide, som er væsentligt inden man starter en webshop? Hvad?

Og hvor skal jeg finde mine leverandører?

Jeg søger også gerne en partner. Det er altid fedt, at være to om arbejdet, men det kræver bare, at partneren er klar til, at lægge så meget tid i webshoppen, som muligt. Jeg går selv i folkeskole, men jeg er klar på, at sætte min fritid i webshoppen.

Er du interesseret? Så kan du kontakte mig på flg.: sebastiannygaard@live.dk el. min Skype: sebastian-nygaard97.

Undskyld, hvis jeg har formuleret mig dårligt, men det gik simpelthen så hurtigt :-)

Mange venlige hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:57
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Hej Sebastian.

Det lyder som om det letteste og sikreste for dig vil være at købe en eksisterende webshop.

Der er masser til salg (tænk over hvorfor!) her på Aminos virksomhedsbørs. Der er også en enkelt til salg her:

http://www.shopnyt.dk/webshops-saelges.html

Mvh.

ShopNyt

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:58

Sebastian Stoll:
Jeg søger også gerne en partner. Det er altid fedt, at være to om arbejdet, men det kræver bare, at partneren er klar til, at lægge så meget tid i webshoppen, som muligt. Jeg går selv i folkeskole, men jeg er klar på, at sætte min fritid i webshoppen.

Hej jeg vil gerne hjælpe med køb og opsætning af shoppen, men det daglige er nok ikke lige mig. Jeg er 14, og kan lidt programmering, og self gør jeg det gratis :D Skiv en PB vis du er intar :D

Lasse

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:13

Sebastian Stoll:
Er der noget specielt, jeg skal vide, som er væsentligt inden man starter en webshop? Hvad?

Stik fingeren i jorden og kast dig over denne bog i første omgang. Find ud af hvad du vil sælge for der er godt nok forskel på smykker og bøger.

Find dine leverandører og regn ud hvad du skal tage for dine varer. Find ud af hvordan du skal sende dem til kunderne.

Lav en plan over det hele først. Hvis du bare kaster dig ud i det så er der noget der vil gå galt og så syntes du ikke at det er sjovt længere.

At lave en webshop er ikke bare noget man lige gøre på en eftermiddag og bruger 1 time om dagen på. Det er der desværre mange der går og tror med det resultat at de mister interessen og må lukke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:18

Hej Sebastian

Det er nok en god idé hvis du bruger lidt mere tid på at tænke over hvad du vil sælge. Der er ingen grund til at presse noget frem. Og tror ikke det er et godt udgangspunkt at starte noget når du er desperat. Når det er sagt, så er det godt at se en ung fyr som dig med så meget gå på mod.

Jeg er selv igang med en at åbne en webshop. Har brugt de sidste par måneder på at sætte mig ind i bla. skat, moms, mulige leverandører, været på messe, talt med revisor, fundet en til at lave min webshop og meget mere. I forbindelse med webshoppen skal der ogå tænkes over hvordan den skal se ud, indhold, hvad skal kunderne kunne betale med, skal der være en facebook side til og meget andet. Alt dette tager tid, især når man som jeg aldrig har prøvet det før. Jeg håber på at åbne min webshop omkring 1. december hvis alt går efter planen. Men vigtigst for mig personligt er at være å godt forberedt som muligt, og ellers arbejde hårdt.

Til sidst håber jeg du kommer på noget. Du skal være velkommen til at skrive.

Med venlig hilsen

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)