Hej, alle sammen! Jeg sidder nu, og er rimelig desperat, da jeg gerne vil starte en webshop. Jeg er næsten lige blevet konfirmeret, og har derfor købt mig en MacBook og har nu en god sjat penge, som jeg er villig til, at investerer i noget erhverv. Jeg kunne godt tænke mig, at starte en webshop, hvor jeg solgte noget ala smykker, bøger/e-bøger. Det er de to ting, jeg her den seneste times tid, har nået at tænke mig. Surftown kører det tilbud, som hedder at man for 1 kr. kan få et domæne, og når man har betalt domænet + momsen + alt det andet, når man op på 120 DKK - har jeg fundet frem til. Og det er jo på ingen måde noget, som spiller nogen rolle, når man skal starte en webshop. Grunden til, at jeg skriver dette indlæg, er fordi, at jeg gerne vil have nogle råd, inden jeg starter webshoppen. Er der noget specielt, jeg skal vide, som er væsentligt inden man starter en webshop? Hvad? Og hvor skal jeg finde mine leverandører? Jeg søger også gerne en partner. Det er altid fedt, at være to om arbejdet, men det kræver bare, at partneren er klar til, at lægge så meget tid i webshoppen, som muligt. Jeg går selv i folkeskole, men jeg er klar på, at sætte min fritid i webshoppen. Er du interesseret? Så kan du kontakte mig på flg.: sebastiannygaard@live.dk el. min Skype: sebastian-nygaard97. Undskyld, hvis jeg har formuleret mig dårligt, men det gik simpelthen så hurtigt :-) Mange venlige hilsener, |
Hej Sebastian.
Det lyder som om det letteste og sikreste for dig vil være at købe en eksisterende webshop.
Der er masser til salg (tænk over hvorfor!) her på Aminos virksomhedsbørs. Der er også en enkelt til salg her:
http://www.shopnyt.dk/webshops-saelges.html
Mvh.
ShopNyt