Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

winfinans small buisness mini (gratis version)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Min mand har startet eget firma, og vi er blevet anbefalet at bruge det gratis regnskabs program som hedder winfinans. Men vi kan ikke rigtig få faktura programmet til at arbejde sammen med regnskabs programmet. Nogen som ved om vi gør noget forkert, eller det er fordi det er den gratis version vi har downloadet???

Håber der er nogen som har et godt og let svar til en nybegynder i regnskab..;-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01

Jeg brugte det kort tid så jeg er ikke 100% sikker, men I skal jo ha både winfinans regnskab og winfinans faktura som programmer. I skal ha oprettet firmaet korrekt i selve winfinans, og så skal i se, at både bogholderisiden winfinans stemmer med samme firmanavn som bruger i faktura programmet

Så skal der oprettes en vare (gjorde jeg i alle fald) og en kunde, og så i faktura programmet opretter i salg til den kunde af den vare det drejer sig om, og fakturerer, og så dukker den op i winfinans bogføring som kladde der kan bogføres sådan som jeg husker det?

Andre der kan programmet bedre og mere aktuelt byd endeligt ind

vh

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 00:06

I skal jo ha både winfinans regnskab og winfinans faktura som programmer. I skal ha oprettet firmaet korrekt i selve winfinans, og så skal i se, at både bogholderisiden winfinans stemmer med samme firmanavn som bruger i faktura programmet

Så skal der oprettes en vare (gjorde jeg i alle fald) og en kunde, og så i faktura programmet opretter i salg til den kunde af den vare det drejer sig om, og fakturerer, og så dukker den op i winfinans bogføring som kladde der kan bogføres sådan som jeg husker det?

Det lyder helt rigtigt i mine øre. Men jeg ville helt klart overveje at købe et ordenligt program fra start. Men hvis det er en lille virksomhed er det selvfølgelig ofte en for stor omkostning.

Tilmeldt 22. Aug 11
Skrevet kl. 13:47

Tak for svaret..

Vi har også begge dele, men kan ikke se fakturaen i regnskabs programmet.. vi har også oprettet en vare,  men kladden kan vi ikke se i regnskabsprogrammet.  Eller kan det evt være i opsætningen vi mangler et flueben eller andet???

vh

Tilmeldt 22. Aug 11
Skrevet kl. 13:50

Tak for svaret..

Vi vil gerne starte billigt, men kan jo altid opgradere i winfinans  sådan som jeg har forstået det eller?? Har du et bedre forslag til et regnskabsprogram..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18

Der er mange gode programmer - en del web baserede som man betaler månedligt for, andre, som det jeg bruger - Visma Summasumarum køber man en gang for alle. Det er nemt at bruge - selv om bogføring jo i sig selv kræver lidt paratvidenStick out tongue

Som ny vil man lave fejl, men selv om der er bogført, er det jo ikke andet end at man må lave en tydelig modpost med reference til fejlbilagets nummer, og så derved få det korrekt. Så længe man hele tiden har fuld balance, går det ikke helt galt

Held og lykke med det

vh

Tilmeldt 22. Aug 11
Skrevet kl. 19:33

Tak for rådet..

Har fundet ud af fejlen, det var et flueben jeg havde glemt, efter jeg havde udskrevet fakturaen;)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:32

Hej kimogkim,

Tak for din mail jeg har svaret som fremgår her: 

Jeg hjælper gerne - men lad os begynde med at finde ud af hvem vi er så hvis du har et tlf. nr. mail eller navn adresse web-site ect. så sende det til mig.

Vil foreslå at vi taler om det på tlf. ok ?

Forstår du har styr på det at udskrive faktura ikke ?

ad kreditorer:
1. du modtager en regning fra leverandør 
2. du opretter denne kreditor
3. du bogføre fakturaen på denne kreditors konto nr. som du lige har oprettet - jeg anvender tlf. nr.
4. Når du har bogført kan du i Regnskabsprogrammet se under  "Åbne kreditorer" klik der og nu vil du se alle de udestående kreditorer som er bogført.

Håber det hjalp dig på vej ?

Men send mig tlf. mail andet så vi kan tale sammen om det ikke ?

- jeg kontakter dig så mandag er der en bedste tid ?

- det koster dig ikke noget andet end din tid - hvilket firma har I startet ?

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 12:07

eksistere dette program ikke mere da jeg ikke kan få vist siden på min pc ?

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)