Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har handlet og solgt her i dk men det er for dyrt i længden, men hvordan finder jeg leverandøre i udlandet??? er der nogle der ved hvor jeg kan finde det det er til smykker børnetøj m.m håber virkelig nogle af jer har nogle svar da det nuer begyndt at irretere mig at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg gør :) hilsen linda

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Dit spørgsmål er besvaret et utal af gange så brug søgefunktionen.

 

 

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

synes jeg har kigget og kigget men ikke fundet noget der rigtig ku hjælpe derfor dkrev jeg denne??????

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lindacheri:
synes jeg har kigget og kigget men ikke fundet noget

Så har du godt nok brug for briller .... du skal da ikke langt med i emneoversigten før du finder et indlæg vedr. leverandører. Der finder du nogle råd om hvordan du kan finde evt. leverandører men du må selv lave arbejdet. 

http://www.amino.dk/forums/t/110263.aspx

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Vi har flere smykke fabrikanter i Asien som kan producere både i træ, metal, plast, gummi. skaller, horn, sølv og sten af forskellig art. Jeg har faktisk et sortiment af vareprøver liggende i forskellige materialer fra vores producenter så man kan se hvad de kan og få ideer til egne designs og hvad der kan lade sig gøre.

Vi er garant for at Fairtrade konventionen overholdes og er selv tilstede under produktion og kvalitets kontrol. Derudover arrangere vi "grøn" samtransport af varer til Europa for mindre ordre mængder der ikke kan fylde en container op alene. 

Vi kan også godt lave prototyper og testordre inden endelig produktion. Det kan ofte være en fordel !

MVH
Christian
info@flextechnic.com

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Hvis jeg var dig, ville jeg starte på ww.ebay.co.uk eller på den amerikanske udgave af samme (byt 'co.uk' med 'com').

Der kan du søge på sælgere inden for forskellige varer, og du kan se, hvor de kommer/sender fra. Der er mange leverandører fra Kina, Indien og landene i østasien. Gå efter de top-ratede sælgere, så risikerer du mindre.

På ebay betaler du med Paypal.

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda

Jeg er en dansk pige, bosat i Vietnam, med egen konsulentvirksomhed. Jeg hjælper mange danske virksomheder, store som små, med fairtrade eksport fra Vietnam. Du er meget velkomme til at kontakte mig, hvis du er interessert i at høre nærmere om dine muligheder - ganske uforpligtigende.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Marianne

ME-Consult ASIA

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)