Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino burde få en grundlæggende SEO guide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, synes jeg det kunne være fedt med en SEO guide på Amino.

Selvfølgelig skal denne ikke ruinere alle SEO-eksperterne (som der efterhånden er en del af her på Amino).

Jeg synes bare efterhånden at jeg ser ufattelig mange indlæg med præcis samme indhold - "Hvordan kommer jeg højere op på google?".

Jeg er klar over at flere af eksperterne har lagt en masse op (Læs: Thomas Rosenstand & Mikkel deMib Svendsen), men, som jeg ser det, er der ikke en egentlig guide til SEO.

Jeg forestillede mig at eksperterne (læs igen: Thomas Rosenstand & Mikkel deMib Svendsen) kunne lave et par "ground pointers", som alle vi andre aminoer kunne refere til hver gang der kommer ovenstående spørgsmål. (Det er jo ikke nogen hemmelighed at det er en win-win situation at eksperterne giver basis råd mod at de får deres navn i afsender-feltet!)

Men ret mig hvis jeg tager helt fejl, eller skriv et link til hvor denne guide ligger (og forklar mig så hvorfor folk ikke refererer til denne).'

På forhånd tak.

Mvh. Daniel

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er såmænd en udmærket ide, men sagen er jo, at i hvert fald jeg og Mikkel allerede har disse guider. Både han og jeg har gratis versioner af vores SEO bøger SEO-LEX (min) og SEO 2.0 (Mikkels).

Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg har (og jeg er sikker på, at Mikkel også har) en kommerciel indgangsvinkel til det her også. Og det betyder altså, at vil man have mere end det, der findes i Light udgaverne af faktuel og sikker viden, må man købe de fulde udgaver.

Prøv at tage et kig på de gratis udgaver og se, om ikke de opfylder, hvad du efterlyser: SEO-LEX gratis og SEO 2.0 gratis

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Tak for dit svar.

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Og jo, de gratis udgaver er helt sikkert en fin ting til folk der skal lære noget grundlæggende SEO. Men jeg tænkte nu mere på en langt mere enkel guide, som kunne ligge på Amino, således at folk ikke skal forlade siden når de skal læse om det.

Men jo, folk kan selvfølgelig bare linke til dem eksternt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)