eSport og gaming events vokser kraftigt rundt omkring i verden. Fra at være en verden som i høj grad er præget af frivillig ildsjæle er vi begyndt at bevæge os over til mere kommercielle aktiviteter. 110 % kommercielle bliver vi nok aldrig, fordi hjertet i høj grad stadig er med.
Mange af jer herinde kan nok nikke genkendene til at ting vokser, hvor man ikke bare kan se et potentiale, men rent faktisk har oplevet nogle konkrete successer undervejs. Ofte er man som iværksætter eller som en ny branche under opvækst, i den situation at det faktisk går godt, men at den gode fremgang ikke er hurtigt nok.
Man går rundt i en lille success, men magter ikke at føre det videre end det, fordi der ikke er midler til ens egen fuldtidsbeskæftigelse eller til at ansatte fuldstids sælgere eller lign.
Copenhagen Games er, som landet største gaming arrangement, vokset, hvor vi er for små til at lege med de store og for store til den lille andedam. En traditionel svær situation og periode.
Det lange og det korte er: Vi har et "produkt" som vi allerede har vist kan sælges Vi har allerede idag et samarbejde med flere kommuner og virksomheder Vi har et "produkt" som er højst relevant i forbindelse med kultur, event og computerspil Vi har et frivillig crew på knap 50 mand som i den grad ved hvordan ting skal afvikles
Det eneste vi mangler nu er den der kan sælge vore sponsorater af en vis kaliber. Vi skal simpelthen et par niveuer op, men det kan vi salgsmæssigt ikke selv.
Lige ud af posen .... fed udfordring, og dem (sponsorerne) kan jeg godt finde til dig.
Hvis du skal vide lidt om mig, så tag et kig på www.oxeogco.dk
Jeg har et stort netværk og jeg kunne godt se potentialet for mange af disse, netop at have været med til at sikre et arrangement af denne kaliber, med præcs deres målgrupper involveret.