Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Hvad skal det koste på min side?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er i fuld gang med at lave en side om hundeopdragelse. Jeg er næsten færdig med den, men mangler nogle besøg på siden.

Derfor vil jeg spørge hvad det vil koste at få lavet SEO på siden. Er der noget jeg selv kan gøre? Jeg har 2 gavekort på 400,- stk til google adwords, er det noget jeg skal bruge?

På forhånd, tak.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 17:14
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:16

Start med at læse om SEO selv, der er rigtig mange "småting" du selv kan lave. F.eks. dine sidetitler.

Og lige en anden ting - Det billede på forsiden, skal du lige skalere ned så det ikke fylder så meget. Det tager rigtig lang tid at loade!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:21

Det første jeg ville gøre er at nedskaler det billede på forsiden, tager utroligt langt tid at hente første gang.

Også ved jeg ikke helt hvad formålet er med siden, er det at tjene lidt på de adwords der i siden på den eller ?

For hvis ikke, så ville jeg fjerne disse, Adwords er grund nok til at undertegnet selv ikke ville linke eller sende folk videre til siden, hvis siden er til for at skabe trafik, og hjælpe folk med noget der han din interesse, så drop de adwords på forsiden, og smid dem evt, ud på nogle undersider.

Du kan sagtens selv lave SEO arbejdet på sådan en side, en god ting ville være at starte med at købe SEO LEX 11, inden du går i gang, så har du hurtigt lært det grundlæggende.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:23

Mark MK:
Og lige en anden ting - Det billede på forsiden, skal du lige skalere ned så det ikke fylder så meget. Det tager rigtig lang tid at loade!

Teksten tog 0.2 sekunder. Billedet skulle Chrome bruge 6 sekunder - ja, jeg timede det - på at æde. Det er et rigtigt godt sted at starte! Stick out tongue

Et par andre ting, hvis du gider at lave noget selv, hvilket absolut kan anbefales:

• Hvad er meningen med >>>>>>>>> oppe i toppen? Det er ganske forvirrende, imo.
  • Laver du dine links til venstre på siden anden farve end sort skiller de sig mere ud, hvorved du sandsynligvis vil få flere pageviews.
  • Hvorfor have et public log-in link?
  • Flot logo oppe i venstre hjørne - men det er godt nok småt. Fjerner du de heftige >>>'er er der plads til mer' logo.
  • At forsiden er den eneste side med billeder, er ikke nødvendigvis godt.
Dette er ikke nødvendigvis hardcore SEO, men at dine besøgende kan lide siden og bliver på den er nu og engang lige så vigtigt - hvis ikke vigtigere. Det vægter Google trods alt også efter. Skype-Smile
Good luck, teksten på siden er velskreven. Den mangler bare et kick visuelt.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

husk hav en vild passion i at vil videre formidle den bedste side og skriv løs

udnyt der kan laves op til 67 tegn i titlen og brug ikke kun domæne navnet det ligger du lige vel hvad nummer 1 med , lav hver underside en unik under titlen .

husk brug også altid h1 i overskrifter og ikke se meget brugt under titler på siden h2 h3 h4 h5 h6

hver gang et gang et kerne ord nævnes links til den side der starter med et h1 omkring dette emme det viser vejen for google

husk titler og tags på billeder derved findes i google billedet søgning 

lidt ekstra tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 18:56

Tak for alle svarene! De er virkelig brugbare.

Men hvis man skulle købe en ¨prof¨ til det, hvad vil man så kunne få for 1000, 2000, 3000?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 19:02

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:02

Alexander Godsk Østergaard:
Men hvis man skulle købe en ¨prof¨ til det, hvad vil man så kunne få for 1000, 2000, 3000?

Stort set ingenting, men du kan købe et par gode SEO bøger til den pris, eller muligvis en rapport, som beskriver nogle af de ting du skal rette på din side.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15

Hej Alexander

du kan kigge på vores side og se om ikke der er noget du kan bruge, ellers kan vi lave et godt tilbud til dig.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)