Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at indtræde i et partnerskab om seriøs virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger en eller flere personer, der er i besiddelse af en idé og ønsker at starte op som selvstændig. I mangler en organisator/leder, til at strukturere tingene og få et samarbejde til at virke.

Har en fortid i forsvaret som linieofficer, men ønsker at blive iværksætter på fuld tid. Har lang erfaring med salg, projektledelse, personaleledelse, regnskab mv.. Mit fundament mener jeg er godt, men har brug for manden med ideén, som jeg kan være med til at sætte turbo på.

Hvorledes et evt. partnerskab til se ud, står til drøftelse, men er mest interesseret i selskab med lige dele ansvar/hæfte.

Ser frem til at høre fra en idemager.

Med venlig hilsen

Tonni B

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:10
Hej basc 75

Jeg er meget intereseret i at høre mere, jeg er godt igang med forskellige forretninger og har også brug for samarbejdespartner.

Kontakt mig på e-mail.  tools4you2good@yahoo.dk

Du kan se lidt af det jeg importere på www.blue-shop.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:29
Politikerene mener at vi danskere skal blive endnu bedre til at tænke fremad, skabe vækst. skabe nye typer arbejdspladser, vi skal være innovative, vi skal tænke anderledes, og lægge os i selen for alle andre og vise hvilken vej og retning der formodes at være den bedste.

Det lyder som seriøs og målrettet snak i øerne på de mange store og etableret virksomheder herhjemme i danmark.

Naturligvis er det bekvemt for de mange større virksomheder herhjemme. at være bekendt med den politiske velvilje

over for erhvervslivet og dets vilkår.

Men hvor er lige interressen for den lille almindelige iværksætter, som måske har den rigtige ide, men som ikke har de fornødne midler, eller de rigtige kontakter til de rigtige mennesker.

Jeg mener helt klart at fokus skal sættes på de mange private som går rundt med en eller anden brugbar ide.

Hvis vi skal betragte os selv som et innovativt samfund, bør der ydes massiv milliard støtte til de mange kreative

borger som har noget værdifuldt at bidrage med som privat iværksætter.

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:28

Hej Tonni.   Jeg er en ung mand med en ide, jeg vil købe en træsko fabrik og det bliver mig som skal lave skoene, så jeg kommer til at stå og mangle partner der kan stå for kunder og regnskab. Det kunne måske være noget for dig.       Mvh. Bruni                                                                                                                                                                                                                                        

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)