Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe til salg til Fysiske/rigtige butikker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have mine varer ud til rigtige butikker, men jeg har intet kendskab til salg på den måde. Jeg sælger langt de fleste af mine varer fra www.fedepriser.dk og et par andre shops. derudover er der en del andre webshops der handler B2B hos mig.

Men jeg vil gerne "skridtet videre" og sælge til forretninger i den virkelige verden.

Er der nogen der har input til hvordan det skal gribes an?

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:35

Du går bare ud til dem, og snakker med dem :-) Vær ærlig hele vejen igennem. Du behøves som sådan ikke engang aftale tid.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:27

Hej Mikkel

Vær varsom - det er godt nok "bare" at gå ud til dem og være ærlig. Det er helt rigtigt, at kunderne skal have en seriøs fornemmelse af hvem du er, men du skal lægge din plan, finde dine rigtige kunder og angribe dem i en strategisk fornuftig rækkefølge.

Du har 1 skud i bøssen ... hos de tunge drenge. Indkøbere netværker som os andre og hvis du får brændt en bro, så kender de rødder hinanden.

Så vær varsom med at få lagt en god plan, vend den med en proff' eller to og få behørig sparring før du går i krig. Det rigtige værktøj, prioritering og planlægning er 50% af din succes. Det kan godt tage en måneds tid, men tro mig, den er godt givet ud.

Når først du står på tærskelen hos kunden har du 20 sekunder, 20 skridt og 20 ord. Så er du bedømt af modparten/medparten.

Kig evt. ind på Oxe & Co - oxeogco.dk - eller ring til mig. Ikke fordi jeg kan putte meget mere på bordet til dig her, men hvis jeg iøvrigt kan hjælpe, løfte med ... så sig til.

Fortsat god weekend

Henrik Oxe

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:36

Freelance - Udemærkede råd.

Der er dog MANGE butikker, som ikke er kæder, men enkeltstående enheder, som uden tvivl vil tage pænt imod dig. Trådstarter vil uden tvivl have fået rigtig meget brugbart information, bare ved at besøge 10 butikker. 

Til at starte med, så synes jeg, at det lyder som tidsspild at lægge en kæmpe plan - og kan ikke lade være med at tænke: For meget planlægning og for lidt handling.

Og det med ét skud i bøssen, er nu lidt noget fis efter min mening. 

Hvis han er reel og ærlig, så er det værste svar han kan få "Vend tilbage når x".

Mht. store kunder, som skal gribes rigtig an. Så har du da fuldstændig ret, men lur mig ikke, om trådstarter hellere starter de små steder og får noget erfaring, finder ud af, hvad kunderne vil have.

Når han har solgt til de første 10-20-50 små butikker, så er han allerede begyndt at lægge en plan for store kunder automatisk.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:02

Hej Kalle

Det er helt oplagt at du får aftalt med butikkerne ansigt til ansigt en form for advance pr salg mod at du får lov enten at opstille en pocketbike i deres salgsareal eller en reklame for hjemmesiden..

Det gælder om at hjælpes ad, de får profit og du får profit.

PS: Jeg er enig i at så længe du ikke er en stor spiller på markedet så bør du satse på de små og bygge dig løbende op til de store kæder med tiden..

vh
C-Consult

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)