Hej alle flinke aminoer. Jeg står i den situation at jeg skal til at gå igang med mit webshop projekt, og i den forbindelse skal man jo også til at bogføre. Problemet er som sådan at nu er det snart 2 år siden jeg har gået på handelsskolen, og når man går 2 år uden at bruge debet og kredit er det lidt svært at huske hvordan det lige var det fungerede. Indtil videre har jeg bare brugt excel til momsregnskab etc, men der har også kun været 3 posteringer i alt, så det holder ikke i det lange løb. Har kigget lidt på Economic, men det er ikke altid helt nemt, og specielt idet man ikke rigtigt har mulighed for at slette i det. Det jeg egentligt leder lidt efter er et sted man kunne tage et kursus på et par timer, så man lige kommer ind i det igen, og eventuelt og lige får en introduktion af bogføringsdelen i economic eller hvis der er en herinde der eventuelt har lyst til at hjælpe? På forhånd tak for alle de gode svar Mvh Jonas |
Jonas Fischer:Det jeg egentligt leder lidt efter er et sted man kunne tage et kursus på et par timer, så man lige kommer ind i det igen, og eventuelt og lige får en introduktion af bogføringsdelen i economic eller hvis der er en herinde der eventuelt har lyst til at hjælpe?
Hej
e-conomic har på deres hjemmeside en række videoer, som du med fordel kan se på, og de afholder også gratis online kurser.
Mvh. Ole