Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Min bror og jeg, har tænkt på at starte en webshop som skal dreje sig om fodbold, primært fodboldstøvler. Hvordan køber vi dem til fabrikspris? Hvordan starter man nemt, og så billigst som muligt op? Håber vi kan få svar.. Fodbold er helt klart vores ''liv'' så det kunne være fedt at leve med det Big Smile på forhånd, mage tak!

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:47

jeg tror at når man starter med at sælge beklædnings genstande så er det vist i asien man finder de billigste produkter men det er kun noget jeg tror

Mvh

vegeberg transport

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Fra  TIMETOWIN.DK Skrevet kl. 09:05
Timetowin har mange års erfaringer med virksomhedsstrategi, ledelse og personligt salg, som iværksættere kan drage nytte af. Vi kan give dig præcis den rådgivning, du mangler for at bide dig fast på markedet og for at få succes! Kontakt os for at høre nærmere om, hvordan vi kan hjælpe dig på vej til succes. www.timetowin.dk Iværksætter * Hvilken type virksomhed skal jeg starte? * Hvilken hjælp kan jeg få til opstart eller vækst? * Praktisk og teoretisk hjælp til firma – opstart * Forslag til hvordan du kommer videre * Netværkskontakt * Forretningsstrateg * Markedsføring * Salg MVH www.Timetowin.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)