Jeg vil meget gerne have hjælp til at finde et rigtig godt system til min virksomhed. Jeg leder efter et system, helst online (jeg bruger mac), hvor jeg kan holde styr på mit lager. Jeg har omkring 500 varenumre fra egen produktion. Jeg vil være i stand til at se min lagerstatus i et nemt og overskueligt system samt generere automatiske advarsler når der opstår lav lagerstatus. Jeg vil også have et system i systemet, hvor jeg kan oprette mine kunder. Jeg vil så have mulighed for at oprette en ordre i systemet, og efterfølgende skal ordrebekræftelser og fakturaer genereres automatisk. Det skal helst også være let at sende disse til mine kunder. Helst ved et enkelt tryk på en knap. Det er selvfølgelig vigtigt, at systemet genererer fortløbende ordrenumre. Lagersystemet skal være opbygget sådan, at jeg kan indtaste mine varenumre, og bruge disse som reference. Når jeg så indtaster varenummeret, oprettes automatisk beskrivelse, farve og så videre, i ordrebekræftelse og faktura. Jeg kunne rigtig godt tænke mig et system der er virkelig nemt at bruge og super brugervenligt. Som nystartet virksomhed er det svært at finde tiden til at gøre det hele "manuelt". Så jo nemmere jo bedre! Mulighed for integration af webshop til senere brug ville være et plus. Desuden har jeg en ambition om senere at oprette et forhandler login, hvor mine kunder selv kan logge ind og bestille op på varer. Nogen der har kendskab til den bedste løsning til mig?? |
Hej
Det kunne måske være e-conimic ??