Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 stk elastikker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal bruge 10.000 små elastikker. De skal holde sammen på en rullet mini-poster i A3 format.
Skal leveres tidligst muligt i uge 35/2011. Farven underordnet - men gerne orange den slags findes. Lev.adresse: Glostrup.

Send mig gerne mig en pris + leveringstid.

Go' weekend!

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Stenløse
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Fra  H.C. Jacobsen A/S Skrevet kl. 08:32

Hej Søren,

Vi kan sikkert hjælpe dig!
Vi har Danmarks største udvalg af elastikker / gummibånd i alverdens størrelser og farver.  Du kan se mere på http://www.hc-jacobsen.dk/default.asp?Action=List&CategoryID=306 eller www.elastikker.dk

Levering i uge 35 er ikke noget problem.

De helt små findes i bla. rød, gul, grøn og sort.  Eller også den almindelige elastikfarve vi kalder "para" og hvid.
(Rigtig orange har vi desværre kun i 25 cm længde. )

Vedr. pris, så afregnes elastikker pr. kg.  Mængden du får pr. kg. afhænger af størrelsen.
Mit bud vil være at du lander omkring 300 - 500 kr. + moms.

Jeg kan sende lidt forskellige prøver til dig i dag.  Skal de sendes til jeres adr. på Rådhuspladsen?

Hilsen

Tina Heiermo
H.C. Jacobsen A/S

tlf. 38 19 72 00

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:14
Tina: Leveringsadressen er i Glostrup :-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 10:17

Hej Tina,

Post os gerne lidt forskellige prøver, som vil fungere til denne opgave hvorefter vi kontakter dig. Vores reklamebureau bor på Rådhuspladsen 77, 1550 København V.

@thasje > De 10.000 elastikker skal bruges til en event som vi afvikler sammen med CBS (Copenhagen Business School). CBS har sat et firma i Glostrup til alt det manuelle klippe-klistre-binde-pakke-køle-transportere-og-sample-arbejde. Alle elementer til eventen skal derfor leveres til Glostrup.

Fortsat glædelig mandag til Jer beggeYes

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 10:27

Hej Tina,

Tina Heiermo:
Jeg kan sende lidt forskellige prøver til dig i dag.  Skal de sendes til jeres adr. på Rådhuspladsen?

Hej Tina,

Post os gerne de prøver, som vil fungere til opgaven. Adressen til vores reklamebureau er i København.

@thasje: De 10.000 elastikker skal bruges til en event, som vi udarbejder med CBS (Copenhagen Business School). CBS har hyret er firma i Glostrup til at stå for alt det manuelle klippe-klistre-snurre-binde-opsætte-køle-transportere-og-sample-arbejde  Derfor skal alle elementer til eventen leveres i Glostrup.

Fortsat glædelig mandag Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Fra  H.C. Jacobsen A/S Skrevet kl. 11:58

Hej Søren,

Div. prøver er sendt i dag. Ring endelig hvis du har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)