Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown: Wordpress: ditnavn.dk/wordpress til ditnavn.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Normalt bruger jeg b.la. Unoeuro men det er dog meget lang tid siden jeg har installeret wordpress så hukommelsen svigter måske MEN skulle hjælpe en kammerat her til aften med at installere wordpress på et navn han har hos surftown. Vi bruger deres 1 click install. Problemet er at der kommer /wordpress/ efter hans domænenavn. Hos unoeuro mener jeg at jeg bare har slettet /wordpress/ inde i Admin delen og det var det men det virker ikke hos surftown.

Jeg fandt denne vejledning hos suftown https://surftown.dk/support/hvordan-flytter-jeg-min-wordpress-blog-til-roden-af-mit-domaene 

Er det korrekt at det er så nemt hos unoeuro og så besværgligt hos surftown?

Tak for hjælpen

Rudy

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:30

Hejsa,

Jeg har selv surftown, og jeg har aldrig brugt deres 1-click toolbox fordi den er så latterlig dårlig for at sige det mildt.

Det du kan gøre er at downloade wordpress og så ligge den op via ftp (hvilket jeg selv har gjort), og så oprette databasen og det hele den vej rundt.

// Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33

...du har helt ret mht. UnoEuro - Yes for deres WordPress admin og afviklling.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 05:58
Du går ind i wp admin ændrer indstillingerne til ditnavn.dk/ og i file manager flytter du alt indhold fra Wordpress mappen ind i hovedmappen, så fungerer det ..

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:45

Martin :
Du går ind i wp admin ændrer indstillingerne til ditnavn.dk/ og i file manager flytter du alt indhold fra Wordpress mappen ind i hovedmappen, så fungerer det ..

Som også er ganske godt beskrevet i det link fra @TS :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 07:41
Jannik Hansen - MaxiWeb:

Martin :

Som også er ganske godt beskrevet i det link fra @TS :-)

Well, har ikke tjekket det - men de plejer at have en væsentlig længere og mere snørklet forklaring derinde - de har foretaget nogle ændringer som gør det lettere men ikke stod i guiden førhen: men som sagt har jeg ikke lige tjekket guiden. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:16

Peter Liisberg:

...du har helt ret mht. UnoEuro - Yes for deres WordPress admin og afviklling.

Det mente jeg nok. Hvorfor vælger surftown at gøre det så besværligt Sad

Tak til alle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)