Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

outsourcing af salg / salgspartner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Gør det du er bedst til, det gør vi ! (citat dansk bank)..

Jeg går her over overvejer muligheden for at starte min egen konsulent virksomhed, som udelukkende skal varetage andre firmaers salgs opgaver.

Det vil sige.

-Emnegenerering og udvælgelse

-Telemarketing

-Behovsafdækning

-Pibelineopbygning

-Mødeafholdelse

-Kontraktforhandling

-Markedsføring generelt

-Projektledelse

-Med mere

Kan i fortælle om det er noget der egentlig er behov for ?, og er det en service som i vil benytte jer af hvis i havde muligheden. ?

Lad mig høre jeres mening :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:42
Hejsa.

Det du rent faktisk vil lave, er en telemarketingsvirksomhed.

Nu kan jeg kun tale for mig selv, og sige jeg ikke har fortrudt at jeg åbnede firmaet her d. 2/1 i år.

Folk har altid behov for sælgere, og så længe man udfører et godt arbejde, og lidt mere end hvad kunden forventer.

Men undersøg dit marked først, inden du gør alvor af at ville lave et firma..

Du skal måske lave noget, som ikke andre tilbyder for at tiltrække kunderne til dit firma.

Jeg har selv indført vikarprincippet hvor man kan leje en phoner hvilket er været en succes indvil videre.

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hej

Jeg har længe lavet det du gerne vil, nemlig salg for andre. Det er slet ikke umuligt, jeg laver udelukkende salgsdelen face2face og lader dygtige mødebookere tage sig af at booke vores møder.  

Vil du med på vores vogn som selvstændig sælger så send en PM.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:22

Hej

Du er velkommen til at tage kontakt til mig - jeg er i fuld gang og kunne sagtens bruge en partner. Jeg laver også projekter for tyske virksomheder på det dansk marked  - og her kunne du jo være personen til den side af business.

Venligst

Jens Peter - derkunde www.derkundemarketing.eu

mobil 20 15 74 24

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:31

Der vil ALTID være brug for telemarketingfirmaer, der løfter diverse salgsopgaver. Oftest kan det økonomisk betale sig for et firma, at outsource diverse salgsopgaver til et eksternt firma. Jeg har været i salgsbranchen i 12 år og har, som både salgschef i et par store danske virksomhder, samt i mit eget firma gennem de sidste mange år, brugt en del telemarketingfirmaer. Vigtigst er, at du finder stabile og gode medarbejdere (eller selv er stabil).. OG at du kan skabe resultater for dine kunder.... Lige i starten kan det godt være lidt hårdt at komme i gang, men på sigt er det uden tvivl en god forretning.

Jeg er tit stødt på useriøse TM-firmaer også... TM-firmaer (nogle) har SÅÅÅ mange dårlige undskyldninger, når det ikke går godt... Ud af måske 20 forskellige TM-firmaer, jeg har arbejdet med, er det måske kun 2, der har været seriøse nok, at de i dag har fortjent min henvisning.

Skab tillid, gode resultater og en stabil virksomhed, så går du helt sikkert succes.

God fornøjelse med det

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)