Jeg har længe lavet det du gerne vil, nemlig salg for andre. Det er slet ikke umuligt, jeg laver udelukkende salgsdelen face2face og lader dygtige mødebookere tage sig af at booke vores møder.
Vil du med på vores vogn som selvstændig sælger så send en PM.
Du er velkommen til at tage kontakt til mig - jeg er i fuld gang og kunne sagtens bruge en partner. Jeg laver også projekter for tyske virksomheder på det dansk marked - og her kunne du jo være personen til den side af business.
Der vil ALTID være brug for telemarketingfirmaer, der løfter diverse salgsopgaver. Oftest kan det økonomisk betale sig for et firma, at outsource diverse salgsopgaver til et eksternt firma. Jeg har været i salgsbranchen i 12 år og har, som både salgschef i et par store danske virksomhder, samt i mit eget firma gennem de sidste mange år, brugt en del telemarketingfirmaer. Vigtigst er, at du finder stabile og gode medarbejdere (eller selv er stabil).. OG at du kan skabe resultater for dine kunder.... Lige i starten kan det godt være lidt hårdt at komme i gang, men på sigt er det uden tvivl en god forretning.
Jeg er tit stødt på useriøse TM-firmaer også... TM-firmaer (nogle) har SÅÅÅ mange dårlige undskyldninger, når det ikke går godt... Ud af måske 20 forskellige TM-firmaer, jeg har arbejdet med, er det måske kun 2, der har været seriøse nok, at de i dag har fortjent min henvisning.
Skab tillid, gode resultater og en stabil virksomhed, så går du helt sikkert succes.
God fornøjelse med det
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk