Hej Har du ikke fået lavet en forretningsplan ? MVH Invester |
send mig en pm og beskrive kort om projektet
MvH
invester
send mig en pm og beskrive kort om projektet MvH invester |
Hej Der er udarbejdet en forretningsplan som styrker vores projekt i en sådan grad at vi -og de useriøse investorer vi har stiftet bekendtskab med gennem de sidste to år, har valideret vores tanker omkring projektet og derved en kommende sund forretning. Senest har vi haft kontakt med en erhvervs rådgiver i Danske Bank som syntes at det var et lovende projekt, årsagen til at Danske Bank ikke støttede projektet var grundet den globale ression. Vi vil naturligvis gerne drøfte vores forretningsplan med dig, men dette bør foregå på et møde hvor vi har mulighed for at se hinanden i øjnene. |
Hej Jeg giver dig et kald i starten af næste uge ,så kan vi ta en kort snak MvH Invester |
Hejsa Jeg har et spændende ide hvis du har interresse. Vh |
det er jo mig der mangler penge. |
HEJ Jeg skrev til Invester vedr en ide til en forretning jeg har man vil kunne tjene gode penge. det jeg har brug for kapital for det kan lykkes MV MUhammad z khan |
hej igen,jeg ser frem til dit opkald,du kan ringe på 22523517,på forhånd tak. |
hej jeg er ved at lave en netradio hvor jeg vil sender 24/7 men jeg har løbet panden mod en mur jeg mangler radio licens og udstyr så vil jeg hør om du vil hjælp du kan send en pm vis du vil høre meder om det |