Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdig med side - fungere den?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har lige lagt sidste hånd på min hjemmeside i forhold til design og føler jeg er nået langt med koden.

Jeg har brug for nogle der kunne tænke sig at registrere sig på siden for, at se om det fungere.

• Bliver du registreret?
  • kan du logge ind?
  • bliver din bruger vist i højre side?
  • kommer dit billed med når du uploader fra din profil?

Link til registrering: klik her

Jeg har ikke brug for tips om SEO eller kritik på designet, eftersom jeg er ligeglad med SEO på denne side og godt selv kan lide designet.

Håber at der nogle der er friske på at hjælpe mig. Det skal siges at der ikke bliver sent spam mails. Denne er KUN til at aktivere brugeren.

Dbh,
Jonathan Stoker

www.partysongs.dk 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:55

Hej Jonathan

Der er ikke rigtigt noget der virker på dit link.. Kan ikke tilmelde mig, kan faktisk ikke rigtigt finde rundt i det, også er det rimlig smattet ud..

Det hvor der står LOGIN/OPRET DIG SOM BRUGER. Det er et stort billede http://www.partysongs.dk/images/login_login_spacer_bg.png - Nok derfor man ikke kan bruge LOGIN eller OPRET DIG SOM BRUGER funktionen.

Så prøvede jeg er signe up, med nogle helt forkert tal, og der skrev den hverken "Du har nu oprettet dig" eller "Fejl i ###"

Kan du godt li designet siger du ? Puha...

Håber det hjalp lidt, der mangler meget arbejde før den er færdig. Det burde du vel selv kunne se?

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 16:31

Emil, vil du sende et screenshot af hvordan du ser siden? :)

Mvh, Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 16:33

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:52

Jep sådan her:

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)