Vil du gerne have flere kunder? Hvis du gerne vil findes lokalt er der kun en vej frem i dag. Det er ikke avisannoncer eller telefonbøger. Det er heller ikke lokalradioreklamer eller skilte på busstoppesteder. Google er svaret. Ifølge Google leder mellem 60 og 80% af ALLE kunder efter det de vil købe INDEN de beslutter sig. 95% af alle søgninger i Danmark foregår på Google. Desuden så anslår Google at omkring 80% af alle handler foregår lokalt, og derfor har de brugt mange kræfter på at gøre søgninger efter virksomheder lokalt mere fremherskende i søgeresultaterne. Prøv for eksempel at søge på "tømrer" og så det bynavn du befinder dig i. Så vil du se at de lokale søgninger ligger øverst. Lokal forretning = Lokal SEO Det betyder at hvis du har en forretning der er lokal, så SKAL du ligge på Google for at blive fundet. Men hvis der er mere en nogle få konkurrenter, så er du nødt til at få optimeret din SEO til lokale forhold. Alle ved at SEO er en jungle, hvor kun de stærkeste overlever, men Lokal SEO er anderledes - der er næsten ingen konkurrence endnu.. Jeg hedder Ejvind Jacobsen, og jeg har brugt de sidste 18 måneder på at blive god til Lokal SEO. Hvis du ønsker at få en vurdering af din hjemmeside i forhold til dine konkurrenters, så kontakt mig her på Amino, eller ring nu på 22 79 80 90. Lokal SEO fås fra 1495,- + moms |
Ejvind:Alle ved at SEO er en jungle, hvor kun de stærkeste overlever, men Lokal SEO er anderledes - der er næsten ingen konkurrence endnu.
Er det så ikke lidt for let at tilbyde lokal SEO når der næsten ingen konkurrence er endnu.
Jeg vil påstå at et enkelt indlæg med overskriften "SEO firma Reersø" giver mig en første plads på Google, uden jeg skal hive andre tiltag op af hatten