Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af navn på hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. :)

Jeg har startet et nyt projekt op, og vil derfor gerne ændre min gamle hjemmeside og skifte navnet på den fra www.funder-blomster.dk til noget andet er der nogen der ved om jeg kan det? - har hjemmeside ved One.com

Mvh.

Pigen der ikke ved en biip om hjemmesider :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 20:21

Hej

Pigen der ikke ved en biip om hjemmesiderSkype-Wink

Ved at du vil ændre navn skal du finde det domæne der passer til dig og dit projekt.

Du kan derefter sætte din hjemmeside op under det nye domæne, men pas på double content af hjemmesiden, det kan klares ved at redeligere siden fra den nuværende til den nye.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:26

Fra en, der heller ikke ved meget om den slags, men dog ved så meget her: Du er nødt til at købe et helt nyt domænenavn (når du ved, hvad siden skal hedde) og få en til at hjælpe dig med at lægge alt det gamle indhold over på det nye website.

Som et tidligere indlæg beskriver, skal du passe på med double content! Men det kan en professionel hjælpe dig med.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:37

Hvis det er et nyt projekt, hvormed du ikke nødvendigvis vil "slette" det gamle, så synes jeg du skal lave en helt ny hjemmeside. 

Farverne på den gamle er helt galt i forhold til at gøre hverdagen lidt hyggeligere, ihvertfald i min optik. Men derudover så har du så få tekster på den gamle side, at det ikke kan betale sig at flytte dem over, der skal vel også ændres i dem. :-)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:22

Det er ikke noget jeg beholde, jeg skal have lavet siden helt om da det er en anden vare jeg sælger og derfor passer domænet funder-blomster.dk ikke mere, det er dette jeg ville ændre hvis det kunne gøres. da jeg jo har betalt for den hjemmeside kunne det være rart hvis jeg bare kunne lavet navnet om på den gamle istedet for at betale for en ny.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:26

Okay, så synes jeg du skal få flyttet designet til den nye side, glemme alt om redirect og få lavet nyt indhold - så er det mindre besværligt, samt du får lavet indhold der matcher det nye projekt, hvilket du vel under alle omstændigheder skal have gjort. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 21:29

Så er det bare at opsige dit domæne og få købt det der passer til dit projekt.

Nu må du ikke have flere domæner på samme webhotel, så du skal have et nyt webhotel eller få slettet det gamle domæne fra dit nuværende webhotel.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:34

Du skal "bare" have tilføjet et nyt domæne til din konto hos one.com

Er du stadig i tvivl, er du velkommen at kontakte mig.

Mvh.
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:38

Simone:

Det er ikke noget jeg beholde, jeg skal have lavet siden helt om da det er en anden vare jeg sælger og derfor passer domænet funder-blomster.dk ikke mere, det er dette jeg ville ændre hvis det kunne gøres. da jeg jo har betalt for den hjemmeside kunne det være rart hvis jeg bare kunne lavet navnet om på den gamle istedet for at betale for en ny.

Du kan ikke omdøbe dit gamle domæne. Du er nødt til at opsige det og købe et helt nyt domænenavn. Men det koster jo trods alt heller ikke alverdens.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:38

Simone:

Hvis du vil beholde design m.m., men bare ændre domænenavn - så er der sikkert ikke meget i det.

Hvis du vil er du velkommen til at kontakte mig, hvis det er så simpelt som du siger så hjælper jeg gerne med input og evt. lidt praktisk hjælp uden beregning. 

Du finder mine kontaktinfo i min profil.

/Brian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)