Tak for de hurtige svar. Jeg tror jeg har fundet en løsning. |
Bud på hjemmeside pris
Er selv brug for en der kan lave en hjemmeside. mit nr er : 61797878 mvh |
Hej, Jeg programmere ikke selv, men jeg har en god kammerat der gør, han er 24 år, går på aarhus uni, og tager 175 kr ex moms. Jeg kan kun sige god for ham, han har lavet min side onlinewonderland.dk. Han vil også rigtig gerne udarbejde en kontrakt på at du har rettighederne, og at du først betaler når siden er færdig, plus han laver et konkret tilbud på opgaven som du beskriver for ham. Han laver også en deadline på opgaven, og hver dag han går over giver han -10% før moms. Hans side er http://programmoerer.dk/ Mange hilsner Simon |
Hi , Jeg kan hjælpe dig ed denne opgave ,når jeg får nogle flere detaljer. Hilsen , |
Hvor meget skal du have for at lave en hjemmeside, noget der ligner f.eks HVS security`s hjemmeside.? det er bare det man kalder visitkort hjemmeside. find en pris alt inkl. Jeg har selv både logo. webhotel, email og domæne allesammen hos www.one.com Jeg har et lille vagtfirma. har selv været vagt i 18 år, og blev selvstændig for 3 mdr. jeg har et byggepladser jeg rundere på. mit nr er : 61797878 |
Hej midus, Kan lave noget i stil med HVS security(hvs.dk)s hjemmeside for en 1000 kr (udfra hvad som findes på hvs.dk)
|
Hej Midar Jeg kan nemt lave noget i stil med HVS security endda lidt pænere :) For kun 699 hvis du slår til nu :-) Ren amino pris. Kontakt mig på admin@e-sorensen.dk og jeg skriver tilbage hurtigst mugligt :) /Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.