hvad syntes i om min hjemmeside? har selv brugt et par timer på den er den overskuelig og nem at komme rundt i? osv..... |
hjemmeside
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Du bør nok tænke på at gøre det nemmere af finde de links du har ind på siderne, da det ikke er helt nemt at finde dem :) Lækker forside, få samme design på alle undersider så er du godt på vej... |
|
Hej Teksten er lidt for stor, og sæt nogle andre biler på fordi det kan se ud som om du har et hobbyværksted, og hvorfor har du et link til camping jeg er ikke helt med. Sæt evt. priser på hvad det koster fylde sin aircondition osv. Arbejd lidt mere på det også skal vi nok se på den igen. |
www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-
Forsiden er god. Dog skal du fjerne den kant rundt om billedet. Billedet med bilen passer ikke til "priser" så det skal nok bare være et tekstlink. Sørg for at undersiderne passer i samme design som forsiden. Få en til at læse korrektur på teksterne (fandt adskellige fejl) Lav en side hvor man kan skrive sin mail til dig stedet for at bruge mailto: tag (personlig holdning) Lav gerne undersider til alle punkterne du har i venstre side. Fortæl lidt om det med nogle billeder og evt. priser Istedet for at have luksus biler på billederne, så få nogle alm. biler ind (jeg troede at du solgte de biler) Ellers ser det da godt ud.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)