Jeg er indehaver af et marketing-bureau på Filippinerne. Jeg kan tilbyde fritlægning af billeder til fordelagtige priser - Uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Nogen år siden jeg har fået det gjort ude i byen - dengang blev det gjort i Thailand til 7 Euro pr. stk. - uanset kompleksitet. Dengang brugte vi http://clipping-path-asia.com/
Vi var godt tilfredse med deres arbejde dengang - uploade billeder i løbet af dagen, og næste dag var de klar til download fritlagte.
Jeg kan se på deres hjemmeside, at de har udvidet varesortimentet siden :-)
Det er ofte tiden, der er afgørende for, om man selv fritlægger billederne eller betaler sig fra det. Når jeg kan købe en fritlægning af en cykel for omkring en tyver, så gider jeg ikke selv bruge tiden på det.
Er det små simple enkeltstående opgaver, så er det hurtigt selv at gøre det.
De er hurtige, har rigtig god service og så koster det kun 7 kr (!) pr. billede, hvilket jeg ikke har fundet noget sted billigere endnu. Derudover blev jeg positivt overrasket over hvordan de nemt kunne fjerne et vandmærke der gik ind over produktet, som jeg gerne ville have væk.
Sikkert fordi det ser dumt ud med konkurrentens vandmærke på din webshop....
Haha, dog ikke - som du kan se på skæve vinkler og dårlige lys forhold, er der her tale om egne billeder
Vandmærket ville jeg ikke have alligevel, da jeg synes det så bedre ud uden dem og produktet blev fremstillet bedre. Desværre havde jeg slettet original-billederne.