Jeg mangler som overskriften lyder et nyt produkt ikke en helt stak men et. Det skal være noget som har bare lidt med min virksomhed tex-tryk at gøre. Men ikke mere end at jeg er åben for det meste :) måske en dewalt boremaskine da jeg jo handler meget med håndværkere Det SKAL være mærkevare Det skal være noget som der søges meget efter på Google og der ved er svært at få på forsiden. Der skal være penge i det. Min 30% til mig Du skal kunne levere gider ikke hvis du løber tør hele tiden. Det skal koste over 700 kr i vildledende udsalg. Ud over dette er jeg åbne for det meste :) Gi mig dit bedste bud dette bliver den eneste gang i mit liv jeg ligefrem ber om spam :) Hvis dit produkt bliver udvalgt vil det komme på forsiden af tex tryk og bliver placeret godt på Google :) det var planen :) men som alle ved er Googles veje ikke altid til at spå om. Det vil bliver sendt rundt i vores nyheds mail. Håber på gode ideer første gang jeg prøver at finde noget på den måde her :) Mvh Thomas reberholt |
Søger nyt top produkt fra dig hvis du har det rigtige :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Så søger stadig :) I må gerne skrive det i tråden så kan jeg bedre komme ind til benet. Det skal være det helt rigtige produkt :) |
Op til top. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)