Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julevirksomhed!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg ville lige høre om jeg kunne begynde at lave nogen flotte julekort, har tænk på at åbene en virksomhed op her til september, hvor vi kan tilbyde alt indenfor jul! :) hvordan ser i på det?

Hjælp mig mangler os lidt hjælp !

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:09

Hej Michael,

Ikke for at mane din idé helt til jorden, men umiddelbart synes jeg det lyder som et meget snævert område at overleve på (selvom der kan sælges mange produkter med juletema). Jeg tror bare det bliver meget svært at overleve på markedet, da du vil have utrolig mange konkurrenter. Omkring juletid sælger alle forretninger af alle typer jo juleting, og det er min overbevisning, at folk køber deres juleting i forbindelse med andre indkøb, hvor de nu er!

Desuden er det jo et udpræget sæsonområde, så med mindre du har andet at lave ved siden af resten af året, så tror jeg desværre det er lidt urealistisk.... :(

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:22

Hej Michael

Louisesam kan have en pointe - men det kan jo være, at du har noget at lave i resten af året. personligt går jeg nu igang med at sælge julegaver til firmaer som en sidebeskæftigelse. Derfor vil jeg da gerne høre lidt mere - måske vi kunne samarbejde på en eller anden måde?

Michael

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:31

Hej Micheal!

Vil give de andre ret i at det nok bliver lidt svært, pga. konkurrenterne.
Synes ellers det er en god ide, og vil gerne tilbyde min hjælp :)

Skriv til Kristian.Smedegaard@live.dk, hvis du er interesseret!

- Kristian Smedegaard 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:00

Louisesam:
Desuden er det jo et udpræget sæsonområde

Ikke nødvendigvis - ved en af kanalerne  i det centrale Amsterdam ligger en ret stor forretning, som handler med julepynt og -ting hele året. Jeg har også set julebutikker Salzburg og i en af vinbyerne i Alsace (begge ret store), og jeg er bekendt med et par stykker i USA.

Dermed ikke være sagt, at der er et marked i DK, men idéen bør ikke afvises udelukkende med begrundelse om at det er sæsonpræget.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:48

Hej Kirsten (og Kristian)!

Jeg afviser skam heller ingenting, det er ikke for mig at beslutte, om han skal give det et forsøg... Han efterspurgte såmænd bare feedback, hvilket jeg kom med. Min personlige mening! :)

Desuden mener jeg også at BÅDE det, at det er sæsonpræget arbejde OG konkurrenterne ligger til grundlag for mit synspunkt - at det vil blive svært at overleve som julevirksomhed. Ang. juleforretninger i andre lande, ja så betyder det slet ikke, at der er marked til det i Danmark. Men hvem ved...?!

Men nej, hvis du har noget at lave ved siden af, Kristian, synes jeg da, at der ikke er noget galt med idéen!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)