Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør fra København (eller omegn) søges - til Wordpress side!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wordpress-kyndige Aminoer!

Som overskriften siger, så søger jeg en Wordpress-programmør fra København eller omegn, da det vil være absolut nødvendigt med et indledende møde, hvor vi kan gennemgå mit Affiliate website grundigt fra ende til anden.

Der er tale om en side, der - så vidt jeg har forstået - vil kræve lidt ekstra programmering, idet jeg ikke har ønsket at tage 100 % hensyn til et nøje fastlagt template. På forsiden er der 8 menuer, men der ligger en hel del mere i det end disse menuer; det uddyber jeg naturligvis til vores møde :-)

Krav: Du skal have meget erfaring med Wordpress og også vide, hvordan man indsætter Affiliate-koder, så du kan vise mig, hvordan det hele fungerer. Målet er, at jeg selv skal kunne styre alt dette efter, at dit arbejde er udført. (Er du rimeligt grøn og skal først prøve dig frem, så undlad venligst at kontakte mig :-).

Et møde resulterer ikke automatisk i, at du får den pågældende opgave. Det skal føles rigtigt, kemien skal passe, og jeg skal have tillid til dine evner.

Pris: Lad os kigge på det, når du har vurderet opgavens omfang. Dog skal det allerede her nævnes, at det skal gøres så billigt som muligt, så prisen vil bestemt påvirke mit endelige valg. (Eventuelt kan vi lave en god deal, hvor du både får betaling i kroner, ører og tekster til nogle af dine egne projekter).

Jeg ser frem til at høre fra interesserede Wordpress-programmører.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:52

Nogen, der evt. kan anbefale en dygtig Wordpress-programmør i København eller omegn?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:59

Hej Thomas

Prøv at smide den på freelancer, tror du får rimlig hurtig svar der :-)

God mandag..

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59

Hej Thomas,

Har du overvejet blot at finde et plugin til at indsætte affiliate-koder m.v.? Der findes et hav af dem derude til Wordpress. Ved selvfølgelig ikke hvor avanceret dit skal være.

Ellers kan du jo prøve at sætte opgaven op på Amino Freelancer, hvis du ikke får noget svar her.

Held og lykke med projektet.

All the best

Kasper Andreassen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:13

@Emil: Tak, det kan godt være, at jeg skulle lægge den op på freelancer.

@Kasper: Også tak for svar. Jeg er desværre ret sikker på, at det er lidt for avanceret til, at jeg selv kan bære opgaven.

Dbh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:16
Hej thomas
Du er velkommen hos mig ... Jeg har pænt meget erfaring med wordpress og kontor på vesterbrogade :-)

Bare gi et kald 4440 1337 el Mikkel@mikjaer.com :-)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)