Hej Wordpress-kyndige Aminoer! Som overskriften siger, så søger jeg en Wordpress-programmør fra København eller omegn, da det vil være absolut nødvendigt med et indledende møde, hvor vi kan gennemgå mit Affiliate website grundigt fra ende til anden. Der er tale om en side, der - så vidt jeg har forstået - vil kræve lidt ekstra programmering, idet jeg ikke har ønsket at tage 100 % hensyn til et nøje fastlagt template. På forsiden er der 8 menuer, men der ligger en hel del mere i det end disse menuer; det uddyber jeg naturligvis til vores møde :-) Krav: Du skal have meget erfaring med Wordpress og også vide, hvordan man indsætter Affiliate-koder, så du kan vise mig, hvordan det hele fungerer. Målet er, at jeg selv skal kunne styre alt dette efter, at dit arbejde er udført. (Er du rimeligt grøn og skal først prøve dig frem, så undlad venligst at kontakte mig :-). Et møde resulterer ikke automatisk i, at du får den pågældende opgave. Det skal føles rigtigt, kemien skal passe, og jeg skal have tillid til dine evner. Pris: Lad os kigge på det, når du har vurderet opgavens omfang. Dog skal det allerede her nævnes, at det skal gøres så billigt som muligt, så prisen vil bestemt påvirke mit endelige valg. (Eventuelt kan vi lave en god deal, hvor du både får betaling i kroner, ører og tekster til nogle af dine egne projekter). Jeg ser frem til at høre fra interesserede Wordpress-programmører. Dbh Thomas |
Nogen, der evt. kan anbefale en dygtig Wordpress-programmør i København eller omegn?