|
Hej kære aminoer. Min side er onlinewonderland.dk På nuværende tidspunkt har jeg oprettet denne facebookside her. Jeg er så småt i gang med seo, og så har jeg visitkort. Mit analystikprogram ser sådan ud for i dag. Jeg vil blive rigtig glad hvis i kan give mig nogle konkrete råd til hvordan jeg markedsføre mig, så jeg får noget trafik på siden. Mange hilsner Simon |
Hej Simon
Har du overvejet et nyhedsbrev, hvor man f.eks. får en lille e-bog om noget relevant? Noget der giver værdi for dine besøgende, så de tilmelder sig. Det kunne også være specielle tilbud. Det ville være noget du kunne skrive om på diverse fora.
Alternativt kunne du tilbyde nogle modebloggere en speciel rabat kun til deres læsere, hvis de skrev om dit site og dine tilbud. Det ville give værdi for bloggeren, som får eksklusivt indhold. Læserne får rabat og lærer dit site at kende - og du får flere salg og besøgende :)
Mht. billig markedsføring kan du også besøge min blog, som skriver om guerilla markedsføring: www.guerillamarketing.dk
Bliv gratis medlem