|
I midten af ugen kastede jeg et spørgeskema omkring hvilken af 5-7 forskellige slæder man evt. vil bruge som promotion vogn... Spørgeskema-tråden er: http://www.amino.dk//view.asp?topicID=13754 Konklusionen (31.03.07) er klar: Valget faldt på Hummer´en, hele 42% mener at Hummer trods alt er den meste opsigtvækkende vogn at kaste klistermærker og WWW adresser på. Janteloven hersker alligevel ikke --- kun lidt ;-) Jeg husker iøvrigt mit første møde med Hummeren... det var for mange, mange år siden - under Dana Cup i Hjørring.. Nike havde en helt sort Hummer (magen til den på billedet nedenfor - billedet er fra Gumball3000 i ´99) kørende rundt i byen - konstant - under hele Cup´en med en stor hvid "swoosh" henad siden. Driveren var en mega-stor neger. Det år griflede jeg også flere Post It sedler op på min opslagstavle - for på daværende tidspunkt kunne man kun købe Hummer i Sverige - og jeg aaahaaa! - der må være en forretningsmulighed: Købe en Hummer til udlejning i forbindelse med promotion opgaver.... som mange andre brilliante ideer forblev det ved Post-It sedlerne på tavlen... ;-) ![]() MVH |
Hummer - pæredansk promotion vogn ;-)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Har du så tænkt dig selv at købe en og lade andre leje den til promotion ting osv, eller ønsker du selv og leje den til promotion af en af dine produkter :-)? |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
![]() |
|
Bilbasen.dk 710.000 kroner plus afgift... til gengæld vil folk bemærke dig når du ankommer til premieren på den nye james bond (... i din lokale flække af en landsby ;)). |
Er den rent faktisk i Danmark p.t. den extended Hummer du fandt på Bilbasen? Har du været i Las Vegas? - vi vender jo os når vi ser en Limo - men i Vegas kører der så mange af dem - også de lange Hummer-limos at man ret hurtigt bliver immun :-) Og... haha! jeg ankom da til premiere i "min lille flække" i min KIA--- det fungerede fint, ingen problemer med få den parkeret ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Linket under billedet er direkte til siden på bilbasen, så du må selv undersøge det nærmere. Umiddelbart kan jeg dog ikke forestille mig andet end at den er i Danmark :) Jeg har ikke været i Las Vegas, spil har aldrig sagt mig ret meget. Jeg har rejst turen ned langs den amerikanske østkyst, hvor jeg også så en håndfuld af de limo-hummere. |
Det var bestemt heller ikke p.g.a. spil jeg var der :-) Convention såmænd... ;-) Tak for linket til limo´en... MVH |
|
Bilen står i danmark :) Læg mærke til skiltet i baggrunden, Auto XX XX XX XX dansk telefonnummer :) Problemet med en sådan hummer er at Limusiner i DK kun må tage op til 8 passagere, ved dog ikke om man kan få den indregget som en bus og derved tage flere. |
Aahhhh.... det phonenumber havde jeg ikke lige lagt mærke til! Her et billede af røveren af Hummeren ;-) MVH |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem