Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel beregning af billigt teleabonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet telefinten.dk der er tænkt som en side hvor man hurtigt kan få en ide om hvilket mobilabonnement der er det billigste.

Ingen forum, ingen fancy funktioner endnu. Men muligheden er nem og ligetil da det er lavet i joomla krydret med hjemmekodet PHP.

Jeg har lavet en facebookgruppe for at trække mere trafik ind over den vej, men har ikke rigtig gjort mere for at tiltrække trafik.

Nu har jeg et par spm. :-)

Hænger siden sammen? Er ideen og siden god nok til at kunne betale for hosting og gerne en smule mere?

Hvordan får jeg den på side 1 i google? (i søgeresultaterne:-D )

Når nu de mange tusinde besøgende kommer forbi, vil den så konvertere overhovedet?

Med venlig hilsen

/Tommy,-

Indehaver http://CodeByProxy.com

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 16:17

kanonside , er i favorite allerede :) 

Ville gerne sprøg , hvordan har du lavet side ??

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Jeg kunne godt bruge mulighed for større tidsinterval. Vi er selvstændige og er gået fra 100 ansatte til 15 ansatte. Jeg har meget svært ved at overskue hvilket abonnement vi skal bruge og jeg stoler ikke en disse på teleselskaberne.
Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 17:51

Tak for det. - Jeg håber du kan bruge den som den er.

På sigt vil jeg tilføje avanceret beregningsmuligheder, osv. hvis det bliver en success.

Men grundideen er at det skal være så nemt at alle kan finde ud af det og få svar på 10 sekunder. Der er jo mange ting der ikke er taget med i beregningen. f.eks. oprettelsesgebyr osv. Disse ting har jeg dog med i databasen, så det er et spørgsmål om at tage dem med eller udelade dem.

Siden har jeg lavet i standard joomla 1.5 som ligger på surftown. Jeg har tilføjet et gratismodul til at lave input-forms i. Oprindeligt var det vist lavet til at lave spørgeskemaer, men kan altså også bruges til det her.

"Smartformer" hedder det.

Derudover har jeg været i gang med kodepenslen og lavet et lille program i php der ud fra de ting du har valgt eller indtastet løber igennem databasen med alle abonnementerne og tæller sammen hvad det koster pr. måned. Sorterer på pris, vælger den billigste fra hvert selskab og viser resultatet.

Det er så egen kodning, og kan ikke købes/findes på nettet. Men det er på ingen måde særligt kompliceret. Jeg har brugt dette projekt til at lære basal PHP. Da jeg startede kunne jeg ikke noget som helst.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at spørge.

/Tommy,-

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:58

piajan:
Jeg kunne godt bruge mulighed for større tidsinterval. Vi er selvstændige og er gået fra 100 ansatte til 15 ansatte. Jeg har meget svært ved at overskue hvilket abonnement vi skal bruge og jeg stoler ikke en disse på teleselskaberne.

I skal bl.a. regne på, hvor mange af samtalerne der er mellem de ansattes mobiler, da telefoni til andre kunder i samme teleselskab, ofte er inkluderet i abonnementet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 18:06

Hej

Siden er lavet til private, og rummer ikke de aftaler du kan lave som erhvervskunde.

Jeg har selv haft ansvaret for IT og telefoni i en dansk detailkæde indtil for nylig og kender godt junglen. 

Lige nu holder jeg egentlig pause og går og overvejer hvad jeg skal finde på. Måske jeg skal tilbage til noget lign. eller ???

Hvis du er interesseret vil jeg gerne bruge en halv time på at kigge på jeres sidste telefonregning uden det skal koste dig noget. Så kan jeg hurtigt sige dig om jeg tror der er noget at spare. 

Mange hilsner

/Tommy,-

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15

jo flere måder man kan søge jo bedre for så skal ikke også klikke over og tjekke alle siderne 

felter der udmærket kunne tilføjes

nogle ringer meget udlandske

er man bundet af nogle aftale altså vis køber abonnent hos dem kan det opsiges med en måneden varsle 

alle mulig køre forskellige tilbud nogle 10 timer opkald hvad huske 100 kr andre køre andre tilbud fri tale mv. regner dem alle tilbud samme og kommer frem med den billigste pris altid  

hvorfor er der kun op til 3 timer tale om måneden nogle køre jo med tilbud ved 10 timer fri tale mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Skrevet kl. 18:28

Nu kan du vælge op til 10 timer. :-)

De andre ting vil jeg tage med på "idearket".

tak.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)