Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til kvartalsvis momsindberetning og perioden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har modtaget en mail fra skat omkring indberetning af moms som lyder på denne periode:

Du skal indberette og betale moms for afregningsperioden 01.04.2011 - 30.06.2011. Det skal du gøre senest den 17.08.2011

Er det så alt jeg har faktureret i afregningsperioden vi taler om og ikke hvad jeg evt. har faktureret fra eksempelvis den 1.7 og frem til nu eller kommer de med i næste periode ?

Mvh.

BC

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Informative:
Du skal indberette og betale moms for afregningsperioden 01.04.2011 - 30.06.2011.

Du skal kun modtage de køb og de salg som du har haft i perioden 1. april til 30. juni. Et salg den 1. juli skal først medtages næste gang du skal afregne moms.

/Henrik

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

perioden dækker alt det du har faktureret i perioden 1/4-30/6 + de faktura du har modtaget med faktureringsdato i samme periode.

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra Præstø
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BC

 

Ja du skal kun indberette for perioden 01.04.2011 - 30.06.2011

fra 01.07.2011 og frem kommer på næste kvartalsafregning

 

Mvh. Thomas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og bare for at gøre tydeligt - det er dateringen af det oprindelige bilag der tæller. Ikke om du har fået betalt efter 1/7 men om du har faktureret mellem 1/4 og 30/6 og helt samme med køb du har gjort -

Ikke hvornår du har betalt eller den er gået igennem i netbank - men regningens dato som skal være mellem 1/4 og 30/6. 

Har du meget med moms, bør du stærkt overveje et regnskabssystem så du får det rigtigt + der kan være behov for at skaffe dig viden om, at ikke alt behandles ens i moms (ex repræsentation, gaver, hoteller osv - de formelle krav)

Det er ikke voldsomt svært, men jeg må erkende, at jeg heller ikke synes man har prioriteret enkelthed så højt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)