Du kan gå ind og finde nogle tilsvarende shops ala' din, kig lidt på deres betingelser, så får du et godt indblik i hvad du vil have behov for at skrive i dem :-) |
Mange tak for dine mange råd. Jeg tager lige et kig på dem!
Der er ikke mellemrum mellem prisen og 'DKK' på varelisten
Det tjekker jeg lige op på, og ser om jeg kan rette
Du skal udnytte dine sidetitler noget bedre så siden indekseres og rankes bedre på google.
Du mener så de links jeg har hedder billigspilletid.dk/world-of-warcraft og ikke eksempelvis /category-8=? eller noget i den dur?
tilbudsikonet vises ikke på denne side: http://billigspilletid.dk/world-of-warcraft/10-world-of-warcraft-60-dage-gamecard.html
Så skulle den gerne være i orden
Leveringsbetingelser er ofte standard tekster. Hent en tekst fra en emærket webshop, og tilpas teksten så den passer til din side (kig hos nogen der sælger lign. ydelser)
Det vil jeg kigge på hurtigst muligt! Er det, det samme som handelsbetingelser?
I stedet for at skrive 'vores...' osv under om billigspilletid.dk, så skriv det som det er.
Du har muligvis ret i, at det ville give lidt mere ærlighed over siden. Det tager jeg lige op til overvejelse
Jeg savner et godt salgsargument på forsiden. Hvorfor skal jeg købe spilletid hos dig hvis jeg kan købe det i selve spillet (jeg går ud fra at man kan købe spilletid direkte i fx world of warcraft.) Det er fx sjovere at spare 20% end at skulle betale 189 som står stort på din forside.
I selve spillet kan du købe det til 100,- per måned. Der kan du ikke købe disse såkaldte "gamecards". Dem kan du købe fysisk i butikkerne til 200+ stykket. Så det er ihf. billigere end butikkerne. Men ja, du har ret. Vil kigget på det!
Sælg gavekort så onkel Ole kan købe spilletid til hans nevø.
Hvis jeg kan få det til at fungere i Prestashop, så vil jeg da glædeligt kigge på det det.
Hvordan betaler man. Det er noget rod man skal logge ind for at se betalingsmåder. Få dankort logo mm på forsiden hvis man kan betale med det.(jeg prøver at handle som gæst)
Jeg får fikset diverse betalingskort, så de bliver synlige på forsiden.
Gennemgå felterne der skal udfyldes ved ordreafgivelse som gæst(kan jeg overhoved handle uden at oprette en konto?) Slå irelevante felter som fx fødselsdato og region fra.
Hvis jeg kan fjerne dem, så vil jeg gøre det. Har gennemgået et køb som gæst, og der virkede det umiddelbart fint for mig.
Slå funktionen med rabatkuponner fra med mindre det er let at finde en rabatkode på nettet. Jeg føler med snydt hvis andre kan få rabat og ikke jeg.
Så skulle det gerne være slået fra. Meningsløst når jeg ikke har rabatkuponer pt.
Mange tak for alle dine råd Lars! Og tusinde tak for indlægget på din side!