Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ok, min tålmodighed er opbrugt!, jeg mangler de programmør

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg har desperat prøver på at finde frivillig arbejdskraft, til mit projekt, hvor man vil blive spist af med en procent del af overskuddet

Lad os starte med at løbe idén igennem hurtigt.

Townmeet forkortes til TM i hele beskrivelsen.

TM er et nyt online site, der skal fortælle dig hvad der sker i din by. Det fungerer på den måde at man logger ind på sitet via en af de mange kontoer man har på andre sider somtwitter, googlefacebook m.v. efter login tjekker systemet om du er privat bruger eller erhvers bruger. For at blive erhvers bruger skal man godkendes af en administrator på siden. Før godkendelsen kan ske skal man kunne fremvise at man arbejder for den pågældende virksomhed.

Efterfølgende kan du som virksomhed eller privat oprette begivenheder i din by. Lad os antage at ”Mark’s diskotek” holder koncert i weekenden hvor L.O.C. kommer og spiller, så kan jeg oprette begivenheden på siden hvorefter alle som besøger siden vil kunne finde frem til eventet.

Da private også har mulighed for at oprette begivenheder vil der kommer mange useriøse begivenheder, derfor er det vigtigt at søge funktionen på siden er så brugervenlig og nem at bruge, men alligevel super avanceret sådan at man kan få sorteret de useriøse fra. Det kan være noget med at man kan vælge alle private fra i sin søgning, eller kun se dem fra erhver.

Når man besøger siden skal den automatisk gå ind på din by. Så hvis jeg nu bor i 7700 , jamen så viser den alle events fra 7700, via en søgebar i toppen, skal det være muligt at gå til andre byer for at se hvad der sker der.

Alle byer skal have tilknyttet en chat, og i denne chat skal det være muligt at kunne skelne mellem gæster og dem som kommer fra byen, det vil gøre sitet til et socialt site hvor det er muligt at finde ny bekendtskaber.

Der er ikke tale om en go gammeldags chat, men en moderne og fremadrettet chat (Selve idén har jeg udtænkt men har ikke lyst til at  forklare den her)

Allerede nu har jeg skabt et så stort ry omkring siden at den vil blive banket op på omkring 800-1000 bruger hver dag. Da jeg ligger inde med et par Es´er i mit ærme :)

Det var så en kort beskrivelse. 

Vi er 7 i teamet lige nu, men mangler nogle programmør.

Du skal helst kunne kode php, java, js, css, html og xhtml.

og eftersom folk ikke kan lide min idé så må vi have nogle priser på banen, alle de der priser der hedder 700-800 kr. i timen i behøver ikke skrive. Men jer som kan se mulighederne i dette projekt, prøv at skriv en privat besked til mig, så vi kan få en sludre :) og i kan godt skrive alle sammen, for har over 50 opgaver der skal kodes, og vi er kun 3 programmør! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne prøve at hive fat i nogle datalogi-studerende (eller lignene) som ikke nødvendigvis tosser rundt på et iværksætterforum. Det kan være at de ville kunne se en kæmpe værdi i sådan et projekt - det ville jeg have kunnet som studerende.

Jeg ved ikke hvor mange der ville være interesserede i at kaste så mange timer efter et projekt der måske/måske ikke bliver til noget stort. Der er jo masser der gerne vil søsætte et eller andet hvor der bliver lovet en del af overskuddet når det spiller. Det kan jo hurtigt gribe om sig med timerne - timer som man kunne bruge på betalende kunder, hvis du forstår.

Dette er ment på bedst mulige måde som et alternativt søgeområde.

:) Kim

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Dolleris:

Du kunne prøve at hive fat i nogle datalogi-studerende (eller lignene) som ikke nødvendigvis tosser rundt på et iværksætterforum. Det kan være at de ville kunne se en kæmpe værdi i sådan et projekt - det ville jeg have kunnet som studerende.

Jeg ved ikke hvor mange der ville være interesserede i at kaste så mange timer efter et projekt der måske/måske ikke bliver til noget stort. Der er jo masser der gerne vil søsætte et eller andet hvor der bliver lovet en del af overskuddet når det spiller. Det kan jo hurtigt gribe om sig med timerne - timer som man kunne bruge på betalende kunder, hvis du forstår.

Dette er ment på bedst mulige måde som et alternativt søgeområde.

:) Kim

Helt enig med dig.. Men hvor fanger man lige sådan nogle studerende ? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at tage ud og snakke med dem på uddannelsesstederne :)

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas...

Ved ikke hvad man må, men en flyer på opslagstavlerne - oldschool som det lyder - i skolerne/universiteterne kunne være en ide?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst på det datalogiske institut på Københavns Universitet, og ved de har en masse opslagstavler. Ellers kan du snakke med folk i den store kantine, hvor folk altid sidder og hygger :o) Held og lykke med projektet. 

Mvh Jing

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg gik på Medie skolen i Viborg som webintergrator, var vores praktiske forløb på noget skolen kaldte webberiet, som var et externt lokale ude  i byen. for at simulere en arbejdsplads, ideen med det var at tage opgaver ind til de studerende, med deadline, kunde møder osv osv igen en rigtigt god ide syntes jeg den gang for det lugtede lidt af erhvervslivet, hvad lavede vi så, vi kodede vores egne sider, eller vi blev taget ud i grupper af vores lære "altså de bedste elever" som så skulle med til kunde møder osv vi lavede bla et site der stod på uddannelses messen i herning for virborg kommune, sådanne at kommende elever kunner gå hen på standen, snakke med lære og elever og selv stå og studere viborg på VORES side om viborg som uddannelses by. super projekt, som jeg jo også var med i, husk det var jo kun de bedste elevet, når nok om ros til mig, men ideen er at man ikke må tage opgaver ind fra lokalområdet da dette kan give konkurence forvridning, dog må man gerne tage lokale opgaver hvis "kunden" selv hendvender sig, ergo der er ingen reklame fra webberiet, men her vil du kunne få kodet rigtige gode ting... til stort set ingen penge, de studerende må ikke modtage penge for deres opgaver, men de må gerne modtage Almisser, i stil med middag på jensesn bøf hus, biografbiletter, eller 6 kasser sodavand ect ect, eller bedre noget de alle kan nyde godt af til deres afsluttende eksame, igen, et hold på eks 20 elever, 2 retter på jenses,

det var bare for at du skulle kende muligheden, og ikke mindst derved hælper du også kommende kodere og grafikkere med at få nogle praktske opgave der faktisk giver mening, men som tidligere elev vil jeg sige at du skal behandle dem ordenligt, de forlanger ikke alverden, men det de bliver lovet skal de også have, ect sodavand eller middag på jensens,

syntes du skal kontakte Michael Linnebjerg på Medie skolerne i viborg, bare sige at Rickt Larsen har henvist dig, og få så en snak med ham om hvad der kan lade sig gøre og ikke

håber du kan bruge det til noget

 

Mvh

Ricky

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alssåååååå... Lidt jydsk tone i ordet ALTSÅ! Wink

Jeg ved ikke hvad andre programmører tager, men ved at langt de fleste tager mere i løn end mig, og nogle har vist også lavere kompetence end mig...

Hvilket er årsagen til at jeg har de timer jeg har brug for, men er der en stor kunde der KUNNE tænke sig at sikre mig en fast tjans er jeg ikke afvisende.

Se eventuelt på min side: Freelance PHP, MySQL, Jquery Programmør  og mine PHP Freelance priser

Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forresten så koder de alm html, php, java, asp sql og kan også være behjælpelig med server opsætning osv, det er jo en del af deres pensum, og det er 2000 gange federe at arbejde for en rigtigt "Kunde" frem for en fiktiv virksomhed der kun eksistere på et papire

håber ikke jeg træder nogen over tærne der havde regne med at kunne tjene på denne tråd, de studerende skal også have en chance, vi andre programeres tid skal nok komme

Ricky

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopMe:

håber ikke jeg træder nogen over tærne der havde regne med at kunne tjene på denne tråd, de studerende skal også have en chance, vi andre programeres tid skal nok komme

Ricky

Nej det er da super vigtigt at vi får flere kompetente arbejdere i Danmark der kan afløse mig lidt når jeg blir ældre :) Eller som kan blive ansat i mit firma Wink

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)