Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugins - Hjælp med at finde de rigtige

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter nogle wordpressplugins, men ved ikke helt hvad jeg skal søge på og om dem jeg finder virkelig er de bedste på "markedet".

Jeg skal først og fremmest bruge et ratingsystem hvor folk kan give en post stjerner. Jeg har fundet den her der ser meget lovende ud http://wordpress.org/extend/plugins/gd-star-rating/. Men er det det rigtige valg? Nogen erfaringer med denne eller andre stjernegivningsplugins? Det er perfekt hvis man kan give stjerner på flere parametre ligesom man kan ved gd-star-rating. 

Derudover har jeg brug for et plugin der kan vise nogle billeder i en form for galleri. Jeg forestiller mig at der vises thumbnails, og når man trykker på dem kommer de op i en lightbox eller noget lignende. Billederne skal være direkte i posten.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at brugerne kunne logge ind med facebook connect. Er det http://www.sociable.es/facebook-connect/ man bruger til det? Er der nogen der har erfaringer? Er det svært at sætte op, vedligeholde osv.

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:14

Til stjerner på flere parametre, så skal du nok holde dig til GD, hvis du får opsat det rigtigt virker det super godt, tror bare problemet for mange kan være at opsætningen nogle gange er lidt kringlet. 

Mht. de andre må jeg være dig svar skyldig. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

Tak for svaret Martin, jeg kan godt se at opsætningen er en smule vanskelig :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)