Kig på CoverFred.com, her finder du eksclusive Iphone covers til små penge! Vi ønsker jer en god service! |
Frederik Børgesen:Vi ønsker jer en god service!
Så start med at lave en webshop, der virker ;)
Kig på CoverFred.com, her finder du eksclusive Iphone covers til små penge! Vi ønsker jer en god service! |
Så start med at lave en webshop, der virker ;) |
Dit gå på mod får du 5 stjerner for... men evnen til at, lytte til konstruktiv kritik, den mangler du endnu :-) |
Det var da utroligt :) Gå på mod - ja, det må jeg sige :) Hvordan køber man på din side..? |
For at blive i salgs-ånden her i tråden. Så jeg kan da sige, at ProGadget.dk, sælger iPhone covers. Dette kunne f.eks. være chokolade iphone cover, smarte Otterbox covers eller et andet cover til gode priser Vh Casper :) |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Man kan sige meget godt om Otterbox, men at de er smarte er i hvert fald ikke en af de ting der er det første jeg tænker på :o) Tilføjelse (for at få det tilbage på trådstarter, da det ikke er pænt at overtage hans tråd): Jeg synes at de fleste af trådstarters covers, er væsentligt smartere end Otterbox. Bare ærgerligt at han er for stædig til at tage imod alle de gode råd han har fået gennem sine tråde, så han også kan få solgt dem.. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Beklager, men synes måske denne tråd burde have været placeret i kategorien for "jeg har et godt tilbud til dig"
Jeg synes faktisk at Otterbox Commuter til iPhone 4 har et rigtig "smart" design, som holder den slanke linje på iPhone, samtidig med at den leverer en rigtig god beskyttelse. Vh |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Dårlig stil at overtage en andens tråd... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nemlig |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg ville lige minde folk om vi har skiftet webhotel så vi har en prøve side på Pt. og regner med snarest at være klar med noget andet hvor man kan bestille! Mvh CoverFred |