Jeg har gennem de sidste tre år udviklet et meget flot og gennemarbejdet content management system. Jeg ønsker nu at afhænde det, da jeg det sidste år har været i fast job og derfor desværre ikke længere har tid til at vedligeholde, udvikle og sælge systemet og hvad dertil hører. Systemet var oprindeligt ment som boks produkt, med andre ord er det super hurtigt at sætte op og dernæst kan kunden, mere eller mindre, gå i gang med at lave websitet selv. Der er med andre ord både indbyggede templates samt mulighed for at lave unikke udseende frontends. Systemet er så let at benytte at jeg har haft en del kunder jeg kun har solgt systemet til, dernæst har de selv designet og produceret content – alt lige fra visitkort sider til halvstore shops. Systemet er bygget op i html, css, javascript og asp. Systemet taler sammen med en access database, hvilket er tilstrækkeligt til den tilsigtede målgruppe (små- og mellemstore virksomheder). Systemet er et af de flotteste og mest intuitive systemer jeg nogensinde har set, det er meget let at arbejde med. Der er desuden rigtig mange funktioner, blandt andet oprettelse, redigering, sletning, nyhedsbrev (design + udsending), mulighed for at skifte farver, billeder, skrifttyper, redigere i kildekode, shop håndtering, pop up, meta data, effekter, brugerstyring, statistik, backup, xml feeds, grafik værksted, guides osv. Det er temmelig svært at forklare alle de gode sider, de fortjener at blive set og afprøvet i stedet. Jeg tilsigter / forventer at kunne afsætte et sådant system til en virksomhed / konsulent, der gerne vil have deres eget system de kan arbejde med. Systemet kan du købe billigt, jeg synes vi skal tale om prisen, du kan evt. komme med et tilbud som vi kan tage udgangspunkt i. Skriv en privat besked, så sender jeg link så du kan tage en prøvetur Rigtig god weekend til alle. ![]() ![]() |
Super lækkert CMS sælges :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
umiddelbart vil jeg ikke mene det er særligt omfattende at skifte database. Selve sql´en til databaserne er den samme (alt andet lige), imidlertid bliver der brugt strings, numbers samt boolean værdier, jeg mindes ikke boolean værdien findes i mySql men den gør jo i MsSql, skulle jeg give et bud på det ville det tage 3-5 dage at få kigget alle dokumenterne igennem og få ændres connections og enkelte grupper / variabler. Jeg har sendt adgangskoderne trods du jo har prøvet det tidligere :-) |
|
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
tak skal du have, du er sgu altid så rar :) Og det er super at følge med i at du har fået en fin forretning op at stå, det sgu herligt gået ;-) Der er efterhånden en hel del interesserede, så måske skulle i der var interesserede tale om en form for reseller metode, sammen står i jo drøn stærkt :) |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)