Velkommen til Amino, det er altid fedt at se et nyt ansigt
Når Du opretter tråde, så sørg for din egen skyld for, at lave én tråd til ét spørgsmål. Laver Du en tråd med mange spg. som her, får Du færre svar (folk kan ikke overkomme at svare på dem alle). Derudover, så post kun den samme tråd i én kategori. Jeg flytter denne tråd ned til testeren og lader den anden ligge hvor den er...
Denne tråd skal Du ikke gøre mere ved, den er der meget få der ser nu, netop fordi den ligger i tester-kategorien.
Din første tråd ligger her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=13819 og den kan Du stadig få svar i... Hvis Du vil oprette en tråd til hvert af dine spørgsmål (som jeg vil råde dig til), så sig til, så rykker jeg din gamle tråd herned...
Mht. networker tjansen, så søger jeg folk der vil tjene penge på at markedsføre en ny verdensomspændende handelsportal, som er en blanding af bla. Trendsales, eBay og QXL, hvor folk og firmaer kan købe og sælge alt. Betalingen for arbejdet er særdeles fornuftig, og derudover er der nogle rare frynsegoder.
Jeg kan se at Du arbejder med affiliate markedsføring i forvejen, så Du kender jo lidt til branchen i forvejen. Hvis Du vil have en præsentation af konceptet, kan vi mødes på en café i KBH en dag det passer dig... Så kan Du også fortælle mig mere om dit affiliateprogram.