Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hejsa fra et nyt medlem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Godt at se et seriøst forum med masser af gode og kreative indlæg. Jeg har et spørgsmål omkring online shops, og hvad fremgangsmåden er. Jeg ligger inde med en ide som bla. vil indebære in online shop, men jeg er tvivl omkring hvordan jeg får de ønskede ting til min shop ?. Skal man betale producenterne et vis beløb upfront, eller skriver man til dem at man er interesseret i at sælge deres produkter online, og så tage det derfra ? Ja jeg er godt klar over at mit spørgsmål måske er lidt rodet og "rookie", men jeg ved bare ikke rigtigt hvilken aproach jeg skal tage.

mvh
Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:13
Hej Michael,

Det er fuldstændigt forskelligt fra producent til producent (ofte afhængig af produktet/branchen), den bedste vinkel at gribe det an fra er at kontakte producenten, såfremt der ikke er noget info på deres webside omkring distributører eller lignende.
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 06:13

Hej Michael

Velkommen til.

Som Sune skriver, så tror jeg også det er afhængig af hvilket produkt det er. Vi sælger tøj, sko, bøger, legetøj og bleer, og vi har købt alle vores varer, de fleste direkte ved producenten, enkelte igennem distributører. Vi kontaktede producenterne, og så oplyste de os om hvodan vi kunne få fat i varerne. Vi oplevede at ikke alle ville sælge til os, da vi kun har en web-butik. F.eks. ville vi gerne forhandle et bestemt kosttilskud, og det kunne vi ikke få lov til, da vi ikke har personlig rådgivning. Andre producenter sælger af princip ikke via web-butikker, men det tror jeg vil ændre sig i fremtiden. Vi har også fået afslag fordi producenten i forvejen samarbejde med nok web-butikker.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)