Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Virtual" kunde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er igang med at øve mig i at lave designs til hjemmesider. Så derfor kunne jeg godt tænke mig et par "virtuelle" kunder, som kan give mig nogle opgaver som jeg kan arbejde på. Et eksempel kunne være en tømrermester der skal have lavet en hjemmeside til virksomheden.

Hvis man kunne tænke sig at hjælpe, så kan man sende en privat besked med:

Firmanavn - hvis ikke man har et, så bare find på et eller andet.

Hvilken type firma der er tale om.

Overvejelse af farver - hvis man ønsker lyse eller mørke farver. Eller hvis man har nogle farver man godt kunne tænke sig på siden.

Overvejelse af opsætning - hvis man har en ide om hvor de forskellige elementer skal være på siden. Og om man har en ide om hvad der skal være på siden f.eks. Banner, login etc.

Når jeg har lavet designet sender jeg et udkast tilbage, som jeg selvfølgelig godt kunne tænke mig noget respons på :)

Dette er kun for at ØVE mig i at lave designs der passer til "kunden", og da jeg er rimelig ny skal i ikke forvente at se nogle vildt professionelle designs fra mig endnu :)

Mvh Mark.

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 11:21

Ups er kommet til at lave et eller andet med overskriften. Hvis der er en moderator der kan ændre det så skulle der have stået: "Virtuel" Kunde. SORRY!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:14

actually Virtual would make better sence (unless it is spelt different in danish)

(I changed it) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 19:05

Smider lige emnet op igen i håb om nogle flere projekter :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)