Hej derude, har længe gået og overvejet at starte en lille virksomhed. tanken var at det ikke skulle være noget stort, da det mest af alt skulle være for at have lidt at hygge mig med i fritiden. jeg har tænkt og tænkt over hvad jeg ville arbejde med, og da jeg er mekaniker og virkelig elsker mit job, synes jeg at det er naturligt at min virksomhed skulle om handle dette. jeg har tænkt mange tanker og synes selv jeg har fundet nogle gode ideer, men den jeg er mest til lige pt, er at starte min egen Webshop med dele til den ældre del af Danmarks vognpark, jeg har søgt lidt på google, og kan ikke rigtig finde andre egentlige danske sider, igennem mit arbejde har jeg en del kontakter der kan levere de ting jeg vil sælge. Men tror i der ville være nok ''kød'' på denne ide? og da jeg ikke har de store penge og den nødvendige plads lige pt vil jeg ikke kunne lave et lager af reservedele, hvis det var jer der skulle købe noget ville det så være okay at i skulle vente en uge, måske 14 dage på at få delene da jeg først ville skulle have det hjem fra min leverandør? og til sidst. hvis i har andre ideer til hvad der måske kunne værre bedre at starte op med så kom endelig med dem. eneste krav er at jeg kan udføre opgaverne om aftenen da jeg arbejder fra 7 til 16 På forhånd tak. mvh Rasmus |
Jeg har ingen forstand på branchen, men hvis du gennem dit arbejde og din erfaring vurdere at du har en god gruppe potentielle købere, så hvorfor ikke?
Med hensyn til lager og manglende resourcer, så forsøg at lave en aftale med leverandør om at de kan sende varene direkte til kunden, i stedet for først til dig og derefter videre til kunden. Og leveringstiden... umiddelbart vil jeg mene det er for lang tid - men hva faen, hvis du bliver den eneste der sælger de her ting og er den eneste mulighed for købere, hvorfor så ikke? :)