Er pludselig røget nederst på side 2 i den organiske søgning - og troede først, at der var noget galt i min Joomla backend - sh404SEF, da jeg ellers har haft en rimelig placering på side 1.
Skulle så lige tjekke min Google AdWords kampagne i dag (har ikke tjekket den i næsten 1 måned p.g.a. ferie). Her kunne jeg så se, at jeg skylder Google kr. 1.600 da jeg har fået spærret det kreditkort, som de automatisk har trukket pengene fra (det blev stjålet). Jeg havde glemt alt om, at Google også hævede fra dette kort...
Kom derfor til at tænke på, om jeg måske bliver straffet i den organiske søgning og at placeringen igen bliver bedre (har betalt med et andet kort i dag).
Måske har det slet ikke noget med det at gøre. Er der nogen, der kan hjælpe???
Umiddelbart tror jeg ikke du skal forvente at de ville straffen en i organiske resulateter, og da slet ikke for så lille et beløb som 1600,-
Tror mere der er ændringer i søgemaskinernes måde at vægte siderne på, eller hårdere konkurrence på de give søgeord, der er skyld i dit fald i søgeresultaterne.
Kom derfor til at tænke på, om jeg måske bliver straffet i den organiske søgning og at placeringen igen bliver bedre (har betalt med et andet kort i dag).
Måske har det slet ikke noget med det at gøre. Er der nogen, der kan hjælpe???
Da Google's motto er Don't be evil, så formoder jeg ikke, at de blander de to ting sammen
Adwords og de organiske søgninger hænger ikke sammen.
Forestil dig at du kunne oprette en kampagne for en konkurrents hjemmeside, og så lade den gå i minus - og han pludselig forsvandt fra Google. Nej vel...
Der findes med garanti en anden logisk forklaring - Google er i konstant bevægelse med algoritmer.
Så op på hesten og kom i gang med linkbuilding og onpage SEO
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann