Bloggen handler om opstart og drift af webshops indenfor alle emner vedrørende webshops. Det gælder lige fra "hvad skal jeg sælge" over det tekniske set-up, til markedsføring og SEO af webshops m.v.
Jeg står pt. i startprocessen af min første webshop. Men når det er faldet på plads, og jeg selv, forhåbentlig, har lært en masse om emnet, så regner lige med at smide dig en besked. Håber på, at jeg vil være i stand til at skrive en "begynder til begynder" guide, om de vigtigste ting man skal vide, og hvordan man egentlig, rent basalt, kommer igang
Jeps, det kan jeg godt. Har allerede haft Michael Kousgaard til at skrive om brugen af 3D produktfotos. Et indlæg som stadig ligger på side 1 af Google i den gode ende for søgeordet "3D produktfoto/s".
Du er også velkommen til at skrive en artikel om f.eks. nogle af de erfaringer du gør dig undervejs. Det behøver langt fra være en komplet guide til f.eks "at starte webshops for begyndere".
Vi er lige nu i gang med at få lavet en ny webshop, og når den nye webshop står klar indenfor den nærmeste fremtid så vil jeg med glæde skrive et par indlæg omkring mine erfaringer med at drive webshop!