Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coworking i Århus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra SLET MIN KONTO
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste den anden dag en artikel om CoWorking stedet CoMinds i København. Og synes at konceptet lyder genialt. 

Vi har ikke råd til at leje et kontor eller kontorplads, så derfor abonnementsordning, hvor du køber dig til et antal dage pr. måned lige det vi kunne bruge. Komme ud at møde andre og netværke, men samtidigt også arbejde hjemmefra, café eller bibliotek andre.

Er der derfor nogen som ved som der findes Coworking i Århus?

Eller om der nogen intiativrige inden for kontor/lokale branchen som på tænker at starte op i Århus. 

Ha' en forsat god dag.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:07

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30

Hej Thomas

Jeg mener INCUBA har nogle flexible pladser i deres bygning, dog uden at være helt sikker. Tilfældigvis har jeg selv et møde hos INCUBA nu på fredag og kan jo lige spørge dem ad. Generelt er CoWorking en god ide, der sikkert kunne bringe fordele for mindre virksomheder, herunder delvist at kunne være del af et netværk on/off. Kan se i arbejder indenfor Joomla - korrekt? Kunne være jeg skulle have lavet et tweaks på min site til en rimelig penge indenfor nærmeste fremtid.

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)