Jeg prøver mig lidt frem inden for affiliate så jeg kan opbygge lidt erfaring inden jeg kaster mig helt ud i affiliate marketing.
Nu har jeg bla fundet et rejse booking firma som laver deres i "atom XML feed". Det ser jo rigtig spændende ud. Det er så her mit problem starter dog. Jeg har absolut ingen anelse om, hvordan sådan noget foregår?????
Jeg kan sige at jeg har min nuværende side lavet i Joomla.
Men, hvordan fungere hele dette setup. Er der nogle "simple" modeller/ opsætninger at arbejde udfra, evt allerede tilpasset til Joomla? Eller skal man have den helt store programmør hjerne?
Al hjælp, input og henvisning til materiale jeg kan læse i er velkommen!
Da jeg lavede min side omkring Superfly 3 og Superfly 2, prøvede jeg at kigge på om der var nogen løsning med dette indenfor enten Wordpress eller Joomla.
Det jeg kom frem til, var at kode det selv. Dette er nok ikke din løsning, da du allerede har et site, så jeg vil anbefale dig at finde en Joomla programmør, da kan lave sådan et plugin til dig.
Frederik: Mit problem er at jeg ikke rigtigt har penge til at sætte en programmør igang :(
Martin: Tak for linket. Det kunne godt være løsningen på mit problem. Vi læse lidt nærmere om det. De extensions jeg har læst på, og testet et par stykker, var ikke det rigtige.