Vores branche og målgruppe er meget præget online ja, og af den grund har vi også rimelig godt styr på vores online makredsføring - vi har
facebook reklamer, facebook gruppe og en hjemmeside (som er ved at blive opdateret for tiden)
Nu kan det være, at jeg er uden for jeres geografiske målgruppe, men jeg kan ikke finde jer hverken på "mobildiskotek" eller "break-out" eller lignende - og jeg har aldrig set en reklame fra jer, på trods af at jeg er i aldersmålgruppen.
Hvis I gerne vil vise at I virkelig er bedre end alle de andre, så få jeres kunder til at anbefale jer åbent på facebook, lav konkurrencer hvor den som inviterer flest brugere til siden vinder en fest - hvis I vil være bedst, og få noget ud af jeres Facebook markedsføring, kræver det en konstant tilstedeværelse online.
Som en person med "finger på pulsen", vil jeg sige, at offline markedsføring KUN virker, hvis man kan smide Joey Moe eller lignende på plakaten - en "Vil du gerne holde den fedeste 18-års fødselsdag" annonce på Facebook rammer langt bedre. Den kan i øvrigt målrettes til personer med den rette musiksmag, den rette alder etc.