Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Knudsen:

Hej Mikael

Tak for svaret, som skrevet tidligere er vi lige pt i gang med at få lavet en ny hjemmeside hos et firma, så de skal bare lige have rettet de sidste detaljer til.
Så ja, vi ved godt at den ikke er særlig god.
men tak for linket, vil vi helt sikkert kigge nærmere på inden den nye hjemmeside kommer op og køre

Det er ikke forbudt at skrive lidt på siden før der kommer en ny og være lidt aktive overalt det er meste naturligt at gøre det hele tiden 

I sær i at videre formidle siden, det ser ikke godt ud , der kan gøres meget før den nye side lanceres online .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:31

Hej Mikkel.

Vi kan godt lave skrabelodder. Hvis du sender lidt information omkring hvor mange i skal bruge, og hvor store de skal være, kan jeg regne en pris til dig.
Ellers er du også velkommen til at ringe på tlf. 59 65 25 01

Mvh.
Daniel
www.billigtrykpris.dk 

Fra Ribe
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:46

Jeg giver dig lige et kald omkring 4 tiden i dag.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:45

Mikkel Knudsen:
Vores branche og målgruppe er meget præget online ja, og af den grund har vi også rimelig godt styr på vores online makredsføring - vi har facebook reklamer, facebook gruppe og en hjemmeside (som er ved at blive opdateret for tiden)

Nu kan det være, at jeg er uden for jeres geografiske målgruppe, men jeg kan ikke finde jer hverken på "mobildiskotek" eller "break-out" eller lignende - og jeg har aldrig set en reklame fra jer, på trods af at jeg er i aldersmålgruppen.

Hvis I gerne vil vise at I virkelig er bedre end alle de andre, så få jeres kunder til at anbefale jer åbent på facebook, lav konkurrencer hvor den som inviterer flest brugere til siden vinder en fest - hvis I vil være bedst, og få noget ud af jeres Facebook markedsføring, kræver det en konstant tilstedeværelse online.

Som en person med "finger på pulsen", vil jeg sige, at offline markedsføring KUN virker, hvis man kan smide Joey Moe eller lignende på plakaten - en "Vil du gerne holde den fedeste 18-års fødselsdag" annonce på Facebook rammer langt bedre. Den kan i øvrigt målrettes til personer med den rette musiksmag, den rette alder etc.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)