Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg oprette en Yahoo Search Marketing kampagne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har i dag en Google adwords kampagne, som jeg er ganske tilfreds med.

Tidligere har jeg kigget lidt på Yahoo Search Marketing men er gået lidt væk fra det igen pga en relativ høj pris pr klik i forhold til hvad jeg anvender på adwords.

Men nu overvejer jeg det lidt igen, og vil derfor gerne høre hvilke gode/dårlige erfaringer i har med YSM og om jeg bør oprette en kampagne?

Glæder mig til at høre fra jer!

PS: Jeg har en webshop, og formålet med kampagnen er derfor naturligvis øget salg.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:54
Hej Derke.

Det lyder, ud fra de sparsomme oplysninger du giver, at du har et godt optimeret site, da du vinder ved Googles Quality Score ved at betale en lavere klikpris.

Ja, men hvis du betaler mindre hos Google, som har 90% af trafikken i forhold til Yahoo, så er det da fjollet at betale en højere pris for at få flere besøgende ind.

Du har så 2 systemer, du skal holde øje med i stedet for eet.

Mvh, Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:18

Hej

Hvis du har optimeret din adwords kampagne bare nogenlunde, og du kan se at du tjener penge på din markedsføring, hvorfor så ikke smider flere penge efter.

Hvis du fx tjener 3 for hver 1 krone du bruger så er det da bare med at komme igang, det ville da være tåbeligt at lade være. Som regel er yahoo heller ikke ret brugt af andre annoncører, så tit kan din klikpris faktisk blive billigere end ved google.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)