Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopløsning

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har nu, efter lang tids søgen efter det rigtige projekt, bestemt mig for at starte min egen virksomhed. Da det er en webshop er de to vigtigste ting overstået... Køb E-pusher - TJEK. Meld mig ind på Amino - Tjek :-)

Jeg skal først og fremmest have jeres hjælp til hvilken webshop løsning jeg skal vælge, hvilket i sikkert er blevet bedt om 1000 gange før. Jeg har også være en del gamle tråde igennem, men synes ikke jeg fandt noget til lige mit behov. Der er følgende kriterier. 

• Jeg kan IKKE kode, og tror heller aldrig jeg kommer til at lære det. Det skal gerne være sådan at jeg kan lave det hele fra min webbrowser. Dvs. skrive alt tekst, og sætte varer ind. Det eneste der sådan set skal ligge færdigt er design, som jeg dog gerne vil have en finger med i spillet på.
  • Der må gerne være sådan at en gruppe af varer i kombination kan give en rabat. Fx ligesom med chips i et supermarked. 1 stk. 19,95. Ta' 3 for 40.
  • Der skal være betalingsløsning til dankort. Jeg handler kun med Danmark, så i første omgang bare de mest gængse.
  • Der skal være en søgefunktion på siden.
Hvis der er noget jeg har glemt at nævne er i hjertelig velkommen til at spørge den anden vej. Jeg er også meget interesseret i links til andre tråde, som evt. kan hjælpe mig.
De allerbedste hilsner
Jeppe
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:50

Hej Jeppe

Tag et nærmere kig på min service på www.themebox.dk, hvor jeg hjælper dig med en løsning baseret på Shopify. Det er en meget elegant og brugervenlig løsning, som kan designes helt efter dine egne ønsker.

Det er ikke en af de billigste løsninger på markedet, men en professionel, skalerbar løsning, som jeg selv bruger på mine to shops.

Venlig hilsen
Ole

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:51

Jeg vil ikke fortælle dig hvilken shopløsnig du skal bruge fordi de kommer væltende om lidt :D

Men...

Jeppe Nørgaard:
Der skal være betalingsløsning til dankort. Jeg handler kun med Danmark, så i første omgang bare de mest gængse.

Det billigste er at have ren dankort, men mange bruger også de såkaldte debet-kort som Maestro og Visa Electron. Det er kort der er hamrende godt at have og mange har dem fordi de IKKE ønsker at have Dankort.

Så hvis du ikke tager den fulde pakke med de kort, så vil jeg tro at du mister noget salg.

Men dine ønsker er faktisk standard i alle shops.... der må være flere ønsker fra din side?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:52

Jeg bruger selv Magento og det er altså fantastisk godt. Jeg ved også at der sidder rigtig mange her på amino som er stor fan af det. 

Der er masser af muligheder men samtidig er det rigtig nemt at bruge i hverdagen :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Aug 11
Skrevet kl. 11:28

Ja, og så starter vi lige med at sige respekt for hurtige svar!! Fedt!

@ Niels: Mht. betalingskortløsninger, er der også min plan at jeg gerne vil bruge de såkaldte debetkort. Men ikke noget med et hav af udenlandske. Bare de mest gængse i Danmark. Tror dog jeg sigter efter at der ikke må være kreditkort gebyr, men det er måske noget jeg selv bestemmer mig for at betale frem for at kunderne skal?

Ja, der er masser ønsker, men jeg er ikke rigtig klar over hvad der kan lade sig gøre. Jeg er macbruger, så det skal helt sikkert være noget jeg kan redigere fra mac. Derudover ved jeg ikke om økonomiløsninger kan være en integreret del af pakken, så salget bliver bogført automatisk.

@ Themebox: Rigtig fine løsninger til en rigtig fin pris. Det vil jeg helt sikkert overveje.

@ Kristoffer: Kan se at magento også er en fin løsning, og at den oven i købet har integration med economic, som så oven i købet er mac-venligt.

Tror jeg indtil videre jeg er nået frem til at jeg nok er nødt til at besøge en, hvor jeg "live" kan se mulighederne. Der er jo langt større muligheder end forventet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:34

Jeppe Nørgaard:
Mht. betalingskortløsninger, er der også min plan at jeg gerne vil bruge de såkaldte debetkort. Men ikke noget med et hav af udenlandske. Bare de mest gængse i Danmark. Tror dog jeg sigter efter at der ikke må være kreditkort gebyr, men det er måske noget jeg selv bestemmer mig for at betale frem for at kunderne skal?

Visa, Visa Electron og Mastercard er de gængse. Jeg har stadig til gode at se en betaling med andre kort, JCB. Men pakken med kort koster det samme, uanset hvad.

Jeppe Nørgaard:
@ Themebox: Rigtig fine løsninger til en rigtig fin pris. Det vil jeg helt sikkert overveje.

Jeppe Nørgaard:
Tror jeg indtil videre jeg er nået frem til at jeg nok er nødt til at besøge en, hvor jeg "live" kan se mulighederne. Der er jo langt større muligheder end forventet.

Vi åbner da bare en testshop til dig, hvor du kan prøve admin siderne af. e-conomic har også lavet en integration mod Shopify, så intet problem der.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:35

Jeppe Nørgaard:
Mht. betalingskortløsninger, er der også min plan at jeg gerne vil bruge de såkaldte debetkort. Men ikke noget med et hav af udenlandske. Bare de mest gængse i Danmark

Så skal du op og have Master og Visa kort. Så kommer debetkortene med.

Jeppe Nørgaard:
Jeg er macbruger, så det skal helt sikkert være noget jeg kan redigere fra mac

Jeg bruger selv Mac (ja der kom det frem... jeg skammer mig :D) og alle gængse løsninger kan bruges fra Mac.

Jeppe Nørgaard:
Derudover ved jeg ikke om økonomiløsninger kan være en integreret del af pakken, så salget bliver bogført automatisk.

Jeg vil nok sørge for at have 3. parts økonomistyring således at du evt. KAN skifte shopløsning hvis det bliver nødvendigt..... det er set før.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Jerslev
Tilmeldt 8. Aug 11
Skrevet kl. 01:09

Hej igen,

Efter en halv dag i tænkeboks og på leverandør jagt har jeg besluttet mig for at vente en uge, og få alle ønsker skrevet ned. Der er rigtig mange ting jeg skal have med, og idet mine leverandører ikke sadler og rider samme dag, er det der jeg ligger mit fokus.

Om en uge vil den blive lagt ud på amino freelancer, hvor der blever muligt at byde på opgaven.

Mange tak for jeres input. I er hjertelig velkommen til at komme med flere hvis i har nogen. Jeg suger og suger, og er allerede blevet en del klogere på webshops :-)

De bedste hilsner

Jeppe

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:15

Du mangler vist at blive Amino Plus medlem...

Der er vist flere fordele at være Plus medlem: Akademi, Martin Thorborg podcasts og flere indlæg

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:37

Hej Jeppe.

Rigtig god fornøjelse med projektet.

Vi har en Magento løsning kørende live på http://www.confero.dk/magento-webshop.html hvor du også kan læse lidt mere om hvad vi kan tilbyde.

Jeg skal lige sige at den ikke ligger på en dedikeret Magento-server, derfor afvikler den ikke så hurtigt som man kunne ønske.

Hvis du måtte ønske at købe en installation hos os, vil den selvfølgelig blive lagt på en dedikeret server, hvilket gør underværker for afviklingen.

Skulle du have spørgsmål, efter at have kigget, er du velkommen til at sende mig en PM, eller kontakte mig via http://www.confero.dk/

Mvh                                                                                                                                          Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)