Hej med jer, Jeg har nu, efter lang tids søgen efter det rigtige projekt, bestemt mig for at starte min egen virksomhed. Da det er en webshop er de to vigtigste ting overstået... Køb E-pusher - TJEK. Meld mig ind på Amino - Tjek :-) Jeg skal først og fremmest have jeres hjælp til hvilken webshop løsning jeg skal vælge, hvilket i sikkert er blevet bedt om 1000 gange før. Jeg har også være en del gamle tråde igennem, men synes ikke jeg fandt noget til lige mit behov. Der er følgende kriterier.
Hvis der er noget jeg har glemt at nævne er i hjertelig velkommen til at spørge den anden vej. Jeg er også meget interesseret i links til andre tråde, som evt. kan hjælpe mig.
De allerbedste hilsner
Jeppe |
Hej Jeppe
Tag et nærmere kig på min service på www.themebox.dk, hvor jeg hjælper dig med en løsning baseret på Shopify. Det er en meget elegant og brugervenlig løsning, som kan designes helt efter dine egne ønsker.
Det er ikke en af de billigste løsninger på markedet, men en professionel, skalerbar løsning, som jeg selv bruger på mine to shops.
Venlig hilsen
Ole